اهمیت طراحی کارت ویزیت

اهمیت طراحی کارت ویزیت

چقدر به کارت ویزیت خود اهمیت میدهید؟؟

کارت ویزیت شما معرف شما و هویت شرکتتان است. طراحی یک کارت ویزیت موثر نکته ای است که امروزه اکثر افراد به آن توجه نمیکنند. در حالی که کارت ویزیت نکته ای است که شما باید به عنوان یک

اهمیت طراحی کارت ویزیت

بازاریاب یا مدیر خوب به آن اهمیت بدهید. تحقیقات نشان داده است که یه کارت ویزیت موثر میتواند به طور غیر مستقیم احساسات و تفکر مثبتی را نسبت به شما و سازمان شما به مشتری انتقال دهد.

شما از کارت ویزیت برای در ارتباط بودن با افراد و مشتریان جدید و قدیمیتان استفاده میکنید. در ۱۰ ثانیه اول مشتریان درباره شرکت شما قضاوت خواهند کرد. بنظر غیرواقعی میرسد ولی این همان اتفاقی است که برای یک کتاب و براساس طراحی جلد آن می افتد.پس از شما میخوام اهمیت طراحی کارت ویزیترو نادیده نگیرید.

۴ دلیل اهمیت طراحی کارت ویزیت:

۱ – کارت ویزیت امکان پیگیری را برای سایرین فراهم می کند

۲- کارت ویزیت, حرفه ای بودن شما را نشان می دهد

۳ – موثر و ارزان است

۴ – کارت ویزیت دسترسی به شما را آسان میکند

به یاد داشته باشید که یکی از اولین و مهمترین ابزاری که برای بازاریابی لازم است، طراحی و چاپ کارت ویزیت است

اهمیت طراحی کارت ویزیت

صنعت تبلیغات همانند هر صنعت دیگری در جهان با پیشرفت های چشم گیری همراه بوده به طوری که هر ساله ابزارها و روش های تبلیغاتی جدیدی به این صنعت راه می یابند. این ابزارها در یک دسته بندی کلی به تبلیغات دیجیتالی و آنلاین و تبلیغات چاپی تقسیم می شوند. یکی از تفاوت های عمده این دو دسته این است که در تبلیغات چاپی بحث کیفیت چاپ نیز مطرح است که در خدمات چاپ توجه ویژه ای به آن وجود دارد. طراحی کارت ویزیت یکی از خدمات تبلیغاتی است که از سال ها پیش مورد استفاده و استقبال شرکت ها، کسب و کار ها و حتی افراد حقیقی قرار گرفته است.

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار قوی تبلیغاتی و به عبارتی یکی از پرکاربردترین آن ها، ویژگی های منحصر به فردی را داراست که محبوبیت فعلی اش را بعد از این همه پیشرفت در دنیای تبلیغات مدیون همین ویژگی ها و کارایی هاست.

طراحی کارت ویزیت همچنان یکی از پرکاربردترین ها

چند دلیل را می توان برای محبوبیت جایگاه کارت ویزیت در تبلیغات بیان کرد:

•کارت ویزیت به عنوان کوچکترین ابزار تبلیغات چاپی بسیار جمع و جور بوده و با توجه به اندازه کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است. مخصوصاً اینکه سایزکارت ویزیت به گونه ایست که راحت در جیب و کیف پول قرار می گیرد.
• شاید خواندن تمام مطالب یک کاتالوگ یا بروشور و یا حتی بنر و پوستر زمان بر باشد و مخاطب به دلیل عدم وقت یا حوصله لازم از خیر آن ها بگذرد. ولی کارت ویزیت حاوی مطالب بسیار کوتاه است و فقط در چند ثانیه می توان محتویات آن را مشاهده کرد.
• چاپ و طراحی کارت ویزیت از کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغاتی است که می تواند بازدهی بالایی را در تبلیغات و جذب مشتری داشته باشد.

اهمیت طراحی کارت ویزیت

براس سفارش طراحی کارت ویزیت و انواع بنر از سایت بنر ساز سفارش خود را ثبت کنید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: