بیزینس اکانت اینستاگرام

این اکانت، ابزار و امکانات بیشتری را در اختیار مشاغل آنلاین قرار می دهد. با استفاده از این اکانت، می توان با مخاطبان و مشتریان ارتباط برقرار کرده و محتوای خود را با توجه به علاقه آن ها تولید می کنند.
در این مقاله می‌خوانید:

بیزینس اکانت اینستاگرام چیست؟ استفاده از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی از تعاملات بین افراد فراتر رفته و به کسب و کارها نیز رسیده است. تجاری کردن اکانت اینستاگرام برای کسانی که از طریق این شبکه اجتماعی محصولات خود را به فروش می رسانند، لازم است. در واقع بیزینس اکانت اینستاگرام مناسب افرادی است که هدف اصلی آنها از ساخت حساب کاربری اینستاگرام برند سازی از کسب و کار خود و کسب درآمد باشد. در این مقاله از سایت “بنرساز” قصد داریم با بیزنس اکانت اینستاگرام بیشتر آشنا شویم:

بیزینس اکانت اینستاگرام چیست؟

بیزینس اکانت اینستاگرام چیست؟ این اکانت، ابزار و امکانات بیشتری را در اختیار مشاغل آنلاین قرار می دهد. با استفاده از این اکانت، می توان با مخاطبان و مشتریان ارتباط برقرار کرده و محتوای خود را با توجه به علاقه آن ها تولید می کنند. همانطور که می دانید، تمامی شبکه های اجتماعی به دنبال عرضه بسترهایی هستند که کاربران و مشاغل بتوانند به بهترین شیوه برای کسب و کارهای خود تولید محتوا کنند. به همین دلیل با توجه به استقبال گسترده از شبکه اجتماعی اینستاگرام، به عنوان یک ابزار معرفی و جذب مخاطب برای کسب و کار، در نهایت در سال 2016، از قابلیت جدیدی در این اپلیکیشن، تحت عنوان بیزینس اکانت رو نمایی کرد.

انواع اکانت‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام

تا اینجا با مفهوم (بیزینس اکانت اینستاگرام چیست؟) بیشتر آشنا شدیم. انواع حساب های اینستاگرام شامل چند موارد زیر است:

  1. حساب‌های شخصی (Personal Accounts)
  2. اکانت‌های بیزینسی (Business Accounts)
  3. اکانت‌های کریتور (Creator Accounts)

امکانات پیج های بیزینسی اینستاگرام چیست؟

با تجاری کردن اکانت اینستاگرام امکانات بیشتر و بهتری برای مدیریت پیج در اختیار ادمین قرار داده می شود. در نتیجه فروش محصولات و خدمات پیج افزایش می یابد. ابزارها و امکاناتی که اکانت تجاری اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار می دهد به شرح زیر است:

  • گذینه contact (تماس با ما)
  • گذینه Promotions (پست های تبلیغاتی)
  • Insights (ابزار آنالیز پست و استوری)

بیزینس اکانت اینستاگرام چیست؟

گذینه contact

یکی از اولین و ساده‌ترین امکاناتی که در حساب‌های بیزینسی در اختیار صاحبان پیج قرار می‌گیرد وجود گزینه‌ای در صفحه ویرایش پروفایل تحت عنوان Contact Options و تماس با ما است که امکان افزودن دکمه‌ی تماس در صفحه پروفایل اکانت را فراهم می‌کند. شما می توانید پس از بیزینس اکانت کردن حساب خود با انتخاب گزینه Edit Profile در بخش contact options اطلاعات تماس خود را وارد نمایید تا این اطلاعات در پروفایل نمایش داده شود. راه های ارتباطی شامل شماره تلفن، ایمیل، چت واتساپ و … است. شما می توانید، راه های ارتباطی را در قسمت پروفایل نمایش دهید.

گذینه Promotions

این گذینه با قابلیت ایجاد پست های تبلیغاتی، باعث می شود شما محصولات خود را در قالب این پست ها انتشار کنید. این گذینه ویژگی های مختلفی در اختیار کاربران خود قرار می دهد. به عنوان مثال شما می توانید یک پست تبلیغاتی پروموت همراه با لینک وب سایت خود تولید کنید. در این صورت کاربران می توانند از طریق لینک به صورت مستقیم به سایت شما هدایت شوند.

گذینه Insights

یکی دیگر از مواردی که در بیزینس اکانت اینستاگرام قابل مشاهده است و این حساب را از دیگر انواع حساب های اینستاگرام متمایز می کند ابزار Insights است.

با استفاده از این ابزار می توانید بفهمید کدام پست ها و داستان ها بازدید بیشتری داشته اند. در نتیجه به آمار پست های خود دسترسی پیدا کنید.

از دیگر امکانات پیج های بیزینسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان پاسخ‌های خودکار و ذخیره شده

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب بیزینس اکانت اینستاگرام، امکان ذخیره سازی پاسخ‌های آماده و خودکار برای مکالمه هایی است که تکرار زیادی دارند.

در این گذینه می‌توانید با ذخیره سازی یک پاسخ خودکار بدون نیاز به اتلاف وقت و انرژی بسیاری از این گونه سوالات را به صورت خودکار پاسخ دهید و در زمان و انرژی تیم پشتیبانی خود صرفه‌جویی کنید.

ارتقا بخش دایرکت

در حساب‌های تجاری بخش دایرکت‌ و چت‌ها نیز کمی متفاوت است؛ در پیج‌های بیزینسی شما به امکانات بیشتری برای مدیریت ارتباطات خود با مشتریان و مخاطبان پیج خود در اختیار دارید.

از جمله این امکانات می‌توان به اضافه شدن بخش های General و Primary به بخش دایرکت‌ها که در مدیریت بهتر چت‌ها بسیار مفید هستند اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *