در دنیای امروز، تبلیغات یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار می باشد، بنابراین ما باید سعی کنیم تا در تبلیغات بهینه ترین روش ها را انتخاب کنیم تا با کمترین هزینه، بیشترین بازدهی را بگیریم.
در تبلیغات بنری کلیکی انواع بنرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنید اما چرا بنر گیف، بهترین بنر برای تبلیغات است؟ امروز در این مقاله از بنرساز به بررسی کامل این موضوع خواهیم پرداخت.
بنر گیف، بهترین بنر برای تبلیغات
بنر گیف به دلیل حجم پایین، متحرک بودن و همچنین سازگاری با 100% مرورگرها به دلیل فرمت Gif به عنوان بهترین نوع بنر برای تبلیغات می باشد.
- متحرک بودن المان ها و جلب توجه بیشتر
- حجم پایین و لود بسیار سریع
- سازگاری با 100% مرورگرها
در ادامه به بررسی هر 3 مزیت بنر گیف نسبت به سایر بنرهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت.
متجرک بودن المان ها و جلب توجه بیشتر
یکی از مهم ترین دلایلی که بنر تبلیغاتی گیف را به بهترین نوع بنر تبلیغاتی تبدیل کرده است، موشن دار بودن و تحرک المان ها می باشد.
این نوع بنرها بر خلاف بنر استاتیک، شامل حرکت و جلوه های انیمیشنی می باشند که باعث جلب توجه بیشتر کاربر و مخاطب هدف می شود.
حجم پایین و لود بسیار سریع
بنرهای تبلیغاتی گیف، حجم بسیار پایینی دارند! حجم استاندارد بنر گیف باید زیر 150kb باش اما بنرهای طراحی شده توسط تیم طراحی بنرساز، عمدتا زیر 100kb نیز می باشند که این امر باعث لود بسیار سریع تر بنرها و در نتیجه بیشتر دیده شدن بنر تبلیغاتی می شود.
سازگاری با 100% مرورگرها
بنرهای گیف تبلیغاتی به پشتوانه فرمت Gif در 100% مرورگرها و دستگاه ها اجرا می شود. فرمت گیف یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نوع فرمت تصاویر می باشد که تقریبا روی همه دستگاه ها حتی شبکه اجتماعی تلگرام نیز قابل اجرا می باشد.
بر خلاف فرمت های flash که فقط در برخی مرورگر ها آن ها در صورت نصب بودن برخی برنامه ها روی سیستم ها اجرا می شوند.
با مطالعه این مقاله به این نتیجه می رسیم که بهترین بنر برای تبلیغات، بنر متحرک گیف می باشد! ما در تیم طراحی بنرساز به صورت تخصصی در زمینه طراحی بنرهای گیف تبلیغاتی فعالیت می کنیم.
برای ثبت سفارش یا مشاوره رایگان، از بخش سفارش آنلاین با ما در ارتباط باشید.