اگر قصد ایجاد کمپین تبلیغاتی بنر کلیکی در گوگل، یکتانت، صباویژن و… دارید، ما میتوانیم با طراحی بنر متحرک گیف حرفهای در بازدهی بالای تبلیغات، همراه شما باشیم!
برای راهاندازی کمپین تبلیغات کلیکی در سایت یکتانت، شما نیاز به 6 سایز بنر گیف متحرک دارید، همانطور که در بخش بالا و نمونه کارهای ما مشاهده کردید، ما در یک بنر حرفه ای 6 سایز به صورت حرفهای و اختصاصی طراحی میکنیم تا آن را در پنل کاربری یکتانت خود بارگزاری کنید.
همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم، برای اجرای کمپین تبلیغاتی یکتانت شما نیاز به 6 سایز بنر متحرک تبلیغاتی دارید، این سایزها عبارت اند از:
با سفارش پک بنر گیف یکتانت در سایت بنرساز، همه این ابعاد در قالب یک فایل فشرده به شما تحویل داده میشود.
حجم بنر متحرک گیف نباید بیشتر از 150kb باشد، زیرا هر چقدر حجم بنر شما بیشتر باشد دیرتر بارگزاری خواهد شد و در این صورت احتمال اینکه کاربر از صفحه خارج شود و بنر شما را مشاهده نکند بسیار زیاد است! برخی وب سایت های خبری فقط بنرهایی را قبول میکنند که حداکثر زیر 100 کیلوبایت حجم داشته باشند.
در هنگام ثبت سفارش موارد زیر را در اختیار طراح گرافیک قرار دهید:
در نهایت برای ثبت سفارش طراحی بنر متحرک یکتانت، از طریق فرم ثبت سفارش موجود در سایت اطلاعاتی که در بخش قبل خواستیم را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان بنرساز در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
بنر تبلیغاتی گیف ( Gif Banner ) یکی از بهترین روشهای تبلیغات کلیکی میباشد،ما در بنرساز آماده هستیم تا با ارئه حرفهای ترین و بهترین طرح ها در راه موفقیت و بازدهی بالای تبلیغات کلیکی، همراه شما باشیم!
گیف، یکی از فرمتهای تصویری میباشد که در آن میتوان المانهای متحرک را مانند انیمیشن بدون صدا ایجاد کرد. تبلیغات کلیکی بنر متحرک ( Banner Ads ) یکی از قدیمیترین و پربازدهترین روشهای تبلیغات در محیط وب می باشد. برای مثال در سایت های خبری، ورزشی و… میبینید که در بخش های از قبل تعریف شده، بنرهای تبلیغاتی به صورت متحرک در حال نمایش می باشند. به این نوع بنرها که به صورت چند اسلایدی بوده و محصول یا سایتی را معرفی می کنند بنر Gif تبلیغاتی می گویند.
اگر شما هم قصد دارید برای کمپین تبلیغات کلیکی خود، طراحی بنر گیف آن را به ما بسپارید، حتما از همین صفحه ابتدا نمونهکارهای ما را مشاهده کنید و سپس از طریق فرم مشاوره رایگان، درخواست سفارش خود را ثبت کنید.
ما در تیم طراحی بنرساز با بهرهگیری از خلاقترین طراحان گرافیک، آماده هستیم تا ابتدا با یک مشاوره حرفهای هدف شما از ایجاد کمپین تبلیغاتی را بدانیم، سپس یک طرح خلاقانه و جذاب با رعایت همه نکات فروش، بازاریابی و برندینگ برای شما طراحی کنیم.
پس از ثبت سفارش، نهایتا تا 24 ساعت طرح اولیه خدمت شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید نهایی از طرف شما باقی سایزها ریسایز و طراحی خواهد شد. در صورت نیاز به ویرایش، تغییرات اعلام شده از طرف شما اعمال و دوبهر طرح اولیه بنر خدمتتان ارسال خواهد شد.
چرا طراحی بنر متحرک خود را به بنرساز بسپاریم؟
ما در بنر ساز، از سال 1390 تابهکنون به صورت تخصصی روی طراحی انواع بنرهای گیف به صورت حرفهای فعالیت داشتهایم!
کلیه سفارشات طراحی در سایت ما، در کمتر از 24 ساعت، پس از ثبت سفارش طراحی و تحویل داده می شوند.
همه مشتریان ما میتوانند از خدمات 3 ویرایش رایگان روی طرحهای خود استفاده کنند.
سوالات پر تکرار مشتریان
همه سفارش های طراحی سایت بنرساز کمتر از 24 ساعت پس از ثبت سفارش، طراحی می شوند.
همه طرحهای طراحی شده قابلیت 3 بار ویرایش رایگان را دارند.
شما می توانید با مراجعه به صفحه ” تعرفه ها “، هزینه انواع خدمات طراحی ما را مشاهده کنید.
طراحی بنرهای متحرک با نرم افزار فتوشاپ و ایلوستریتور انجام می شود. ( نرم افزار افترافکت نیز در برخی پروژه ها استفاده شده است. )
طراحی بنر متحرک شرکت طراحی سایت، باید به گونه ای باشد تا نظر مخاطب هدف را جلب کند. شرکت های طراحی سایت یا شرکت هایی که خدمات آموزش طراحی سایت دارند می دانند که بهترین نوع تبلیغ برای آن ها، تبلیغات بنری کلیکی می باشد.
برای طراحی این نوع بنرها باید دقت فوق العاده ای در انتخاب رنگبندی، فونت ها و محتوای بنر داشت، زیرا این بنر، معرفی کننده یک شرکت طراحی می باشد که مشتری می خواهد طراحی خود را به آن بسارد!
اگر شما هم صاحب یک وب سایت طراحی سایت می باشید به راحتی می توانید با سفارش طراحی بنر Gif و انتشار آن در سایت های تبلیغ دهنده به صورت کلیکی جذب مشتری داشته باشید.
بسیاری از افراد روزانه در وب سایت های مختلف وقت خود را سپری می کنند، و بسیاری از کسب و کارها نیاز به یک وب سایت حرفه ای دارند که متاسفانه نمی دانند این کار را به چه شرکتی و چه نحوی بسپارند.
طبیعتا اگر روزانه 1 مشتری هم بتوانید از این روش جذب کنید، درآمد فوق العاده بالایی را رقم خواهید زد. همانطور که اکثر شرکت های طراحی سایت بزرگ انجام می دهند.
این نوع تبلیغات بسیار هوشمند می باشد. و شما می توانید تبلیغات خود را در سایت هایی نمایش دهید که مخاطب هدف شما از آن سایت ها بازدید می کنند. همچنین هزینه ای که برای این نوع تبلیغات پرداخت می کنید با توجه به تعداد کلیک کاربران و ورود به صفحه لندینگ سایت شما می باشد.
اهمیت طراحی بنر متحرک حرفهای در بازدهی بالای تبلیغات بسیار زیاد است. یک بنر حرفه ای باید توسط متخصص آن طراحی و اجرا شود تا بتواند بیشترین تاثیر را روی مخاطب هدف و به صورت مستقیم روی فروش شما داشته باشد.
برای مثال اگر شما در زمینه زیبایی بانوان فعالیت می کنید، می توانید سایت هایی را برای نمایش بنر خود انتخاب کنید که مخاطب هدف اصلی آن ها بانوان باشند. مانند سایت های آشپزی و…
تبلیغات بنری کلیکی به این 2 دلیل بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید بالاترین بازدهی را از این تبلیغات داشته باشید.
صفحه لندینگ یا همان صفحه فرود کاربر در سایت شما بسیار مهم و کلیدی است. وقتی کاربر روی بنر شما کلیک کرد، باید وارد صفحه ای از سایت شما شود که دقیقا مطالبی که در بنر تبلیغاتی خود اشاره کرده بودید در آن صفحه باشد.
کال تو اکشن تماس با ما باید در صفحه لندینگ رعایت شود و کاربر به راحتی به تواند با شما تماس بگیرد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید کاربر را سردرگم کنید.
نکته کلیدی: اگر در صفحه لندینگ خود یک فرم تماس داشته باشید تا اطلاعات کاربر را بگیرید، می توانید بعدا با آن ها به صورت تلفنی تماس بگیرید و آن ها را تبدیل به مشتری کنید!
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا باید طراحی بنر تبلیغاتی گیف، یا سایر بنرهای تبلیغاتی خود را به طراح مختصص آن بسپاریم؟ همه ما به صورت مداوم برای کسب و کار خود تبلیغات انجام می دهیم و این تبلیغات شامل هزینه ای برای ما می باشد.
ما باید این تبلیغات را طوری مدیریت کنیم که با کمترین هزینه، بالاترین بازدهی را داشته باشیم. اولین اصل در بحث بازدهی تبلیغات محتوا می باشد. شما برای یک کمپین تبلیغاتی که حداقل چند میلیون هزینه آن کرده اید، باید یک محتوای جذاب و کاربر پسند داشته باشید.
تبلیغات به صورت بنری کلیکی متحرک نیز یکی از نوین ترین و بهترین روش های تبلیغاتی می باشد ولی طراحی بنر متحرک گیف یک امر تخصصی می باشد و شما نمی توانید از هر طراح گرافیکی انتظار طراحی بنر حرفه ای Gif داشته باشید.
ما در بنرساز به شما کمک می کنیم تا با یک محتوای عالی، تبلیغات پر بازده و پر فروش خود را شروع کنید.
تبلیغات گوگل یکی از جدیدترین و بهترین راه ها برای بازدهی سریع در تبلیغات می باشد. همانطور که می دانید تبلیغات در گوگل روش های مختلفی دارد که یکی از بهترین آن ها تبلیغات بنری می باشد. در این تبلیغات شما با توجه به قوانین گوگل یک پک 11 عددی بنر متحرک در پنل کاربری تبلیغات گوگل خود آپلود می کنید و گوگل به صورت اتوماتیک بنر شما را در سایت های مختلف نمایش می دهد و با توجه به تعداد کلیک روی بنر شما، هزینه ای را از پنل کاربری شما کم می کند.
تبلیغات به صورت بنر کلیکی در شرکت گوگل شامل پلن های مختلف و سایز های متفاوتی می باشد که ما در ادامه به همه سایزهای مورد نیاز اشاره خواهیم کرد.
برای طراحی بنر شما می توانید از هر دو نرم افزار ادوبی فتوشاپ و افتر افکت استفاده کنید، ولی هر کدام از آن ها مزیت ها و ایرادهایی هم دارند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.
طراحی بنر متحرک در افترافکت بسیار راحت تر از فتوشاپ می باشد و افکت ها و موشن های بسیار خارق العاده ای می شود روی بنر اجرا کرد ولی حجم بنر طراحی شده به کمتر از 150 کیلوبایت نمی رسد.
در فتوشاپ ما دسترسی راحت تری به حجم بنر طراحی شده داریم ولی خب طبیعتا نرم بودن و موشن گرافیک های افترافکت را نخواهیم داشت.
پس در نتیجه اگر محدودیت حجمی نداریم، بهتر است که بنرهای گیف تبلیغاتی خود را در نرم افزار افتر افکت طراحی کنیم، ولی اگر برای کمپین های بنر کلیکی نیازمند بنر تبلیغاتی متحرک با محدودیت حجمی پایین 150 کیلوبایت هستیم، می بایست از نرم افزار فتوشاپ کمک بگیریم.
برخی از مشتریان این سوال را می پرسند که آیا بهتر نیست که برای هر سایز از پک بنر تبلیغاتی یک طرح متفاوت طراحی کنیم؟ پاسخ به این سوال ” خیر ” است!
شما در یک کپمین تبلیغاتی برای مثال نیاز به 8 سایز بنر دارید، اگر بخواهید هر 8 سایز را 8 طرح متفاوت طراحی کنید یکپارچگی کمپین شما از دست خواهد رفت.
کاربر شما وقتی یکی از بنرهای شما را در یک سایت مشاهده کرد، رنگبندی و برند شما در ذهن آن می ماند. حال اگر در یک وب سایت دیگر، همان بنر در سایز متفاوت را مشاهده کند، دون شک تاثیر گذاری چند برابری خواهد داشت.
سایزهای بنر متحرک تبلیغاتی متفاوت می باشد و نسبت به ابعاد بنر، ممکن است جابجایی المان ها و برخی افکت های شما در ریسایز تغییر کنند که این امر بسیار طبیعی است.
یک بنر متحرک گیف حرفه ای، حتما باید یک دکمه کال تو اکشن Call to action ثابت داشته باشد. دکمه های کال تو اکشن همان دکمه هایی هستند که در یک گوشه بنر به صورت ثابت با یک موشن بسیار کوچک قرار دارند تا کاربر را به عمل خاصی ترغیب کنند.
متن دکمه های کال تو اکشن در بنرهای تبلیغاتی عموما به شرح زیر می باشد:
یک بنر تبلیغاتی حرفه ای Gif حتما باید دارای دکمه کال تو اکشن با رنگ متضاد بنر برای جلب توجه مخاطب باشد.
همانطور که می دانید هزینه طراحی ویدئو تبلیغاتی بسیار زیاد است و از طرفی تبلیغات با یک بنر ثابت هم بازدهی زیادی ندارد. پس در نتیجه استفاده از بنر های تبلیغاتی متحرک گیف در تبلیغات اینترنتی می تواند بازدهی بسیار بالایی داشته باشد.
طراحی بنر، باید به صورت اصولی و متناسب با تکنیک های تبلیغاتی انجام شود.
تبلیغات بنری به صورت کلیکی با استفاده از بنرهای متحرک گیف، یکی از هوشمندانه ترین روش های تبلیغات می باشد. برای ثبت این نوع کمپین تبلیغاتی در سایت هایی مانند یکتانت و صباویژن، شما نیازمند یک بنر متحرک گیف تبلیغاتی در 8 سایز می باشید. این نوع تبلیغات به صورتی است که شما این بنرها را در پنل کاربری خود آپلود می کنید و در سایت های هدف نمایش داده می شود.
با هر بار کلیک روی بنر شما، مبلغی ما بین 300 تومان الی 2 هزار تومان از حساب کاربری شما کسر می شود.
توجه داشته باشید که طراحی بنر متحرک تبلیغاتی شما باید حرفه ای و جذاب باشد تا مخاطب های هدف را به سمت سایت شما هدایت کند.
مهم ترین عامل در جذب کاربر در بنر متحرک، 5 ثانیه اول می باشد! یعنی بنر تبلیغاتی شما می بایست به قدری جذاب و خیره کننده باشد که در 5 ثانیه اول مخاطب را جذب کند تا بنر شما را تا انتها تماشا کرده و صفحه را اسکرول نکند.
حتما قبل از رزرو کمپین تبلیغاتی، اقدام به تهیه پک بنر متحرک کنید و در طراحی آن بیشترین وقت و دقت لازم را داشته باشید.
شما برای سفارش طراحی بنر، فقط کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات اولیه سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید از صفحه سفارش آنلاین، فرم مربوطه رو پر کنید.
ما در بنرساز، بنرهای متحرک حرفه ای و جذاب با زمان بندی بی نهایت طراحی میکنیم تا خدمات شما بهتر نمایش داده شود.
با مشاهده نمونه کارهای ما در بخش بالای سایت، اعتبار و سطح طراحی ما را بسنجید! تیم طراحی بنرساز، از سال 1390 به صورت تخصصی روی طراحی بنرهای گیف متحرک فعالیت کرده است.
توجه داشته باشید برای تهیه پکیج گیف، باید از یک شرکت تبلیغاتی معتبر که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند کمک بگیرید.
برای ثبت سفارش در سایت بنرساز، شما باید اطلاعات زیر را به طور کامل در اختیار ما بگذارید که به ترتیب عبارت اند از:
پس از تکمیل این اطلاعات در برگه سفارش آنلاین، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و طرح اولیه را به تایید شما خواهند رساند. همچنین می توانید برای تسریع در روند ثبت سفارش و طراحی، با شماره 09398899595 تماس حاصل فرمائید و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.
پس از تکمیل سفارش، طرح اولیه به وب مستر عزیز ارسال خواهد شد. در صورت تایید طرح، سایزهای دیگر در صورت وجود طراحی و ارسال خواهد شد.
ولی در صورتی که طرح نیازمند تغییرات باشد، تیم طراحی موظف است تا طرح را به تایید مشتری برساند. تیم طراحی بنرساز تا کنون بیش از 100 ها پکیج بنر تبلیغاتی برای شرکت های معتبر طراحی نموده است که بیش از 95% طرح ها نیاز به ویرایش نداشته اند.
یکی از دلایل اصلی این آمار این است که تیم بنرساز، به صورت اختصاصی در زمینه طراحی بنر Gif فعالیت می کند و از سال 1390 تا کنون فعالیت خود را به صورت اختصاصی به طراحی این نوع بنر ها اختصاص داده است.
همچنین قابلیت تضمین بازگشت وجه در صورت عدم تایید تیز توسط بنرساز ارائه شده است.
شما با ثبت سفارش نهایی در سایت بنرساز، حداکثر پس از 24 ساعت طرح اولیه را دریافت خواهید کرد. پس از آن اگر طرح تایید بود، فایل نهایی و نسخه های دیگر بنر در سایز های مختلف برای شما ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت و نیاز به ویرایش، در همان روز ویرایش های اعلام شده از سمت شما اعمال و طرح دوباره برای شما ارسال خواهد شد.
طراحی بنر متحرک نیازمند دانش تبلیغات علاوه بر طراحی می باشد که بنرساز، از سال 1390 تا به امروز، به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می کند.
توجه داشته باشید که فایل های PSD تحویل مشتری نخواهد شد و فقط فایل های بنر با فرمت .gif ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است این فایل ها همیشه در بایگانی بنرساز محفوظ می باشد و می توانید حتی پس از چندین سال اقدام به ویرایش بنر خود کنید.
هزینه ارسال فایل لایه باز بنرهای گیف 2 برابر هزینه طراحی می باشد.
اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی ارزشمند ایجاد کنید، ابتدا باید محتوای بنری خود را به صورت حرفه ای آماده کید.
حالا سوال این است که این کار را به چه کسی یا چه شرکتی بسپاریم؟
طراحی بنرهای متحرک گیف، نیازمند تکنیک های خاصی می باشد تا استانداردهای یک بنر تبلیغاتی خوب در آن رعایت شود.
برای بازدهی بیشتر تبلیغات می بایست نسبت به تهیه پکیج بنر اقدام کنید. حالا شاید این سوال پیش بیاید که بنر متحرک استاندارد با پلتفرم های تبلیغاتی چیست؟
به طور کلی جواب مشخصی برای این سوال موجود نیست، ولی در کل 2 نوع بنر داریم، یکی بنر چشمک زن که کلا 2 فریم بیشتر ندارد و به دلیل اذیت کردن چشم کاربر، اکثر سایت های تبلیغی از پذیرش این نوع بنر اجتناب می کنند.
بنر نوع دوم بنر چند اسلایدی که محبوب ترین نوع بنر گیف است، می باشد. این نوع بنرها اصولا از 4 اسلاید تشکیل می شود که اسلاید اول لوگو و اطلاعات تماس، اسلاید دوم و سوم محتوای متنی بنر، و اسلاید آخر ترغیب کاربر برای کلیک روی بنر است.
پس نتیجه میگیریم بنر تبلیغاتی حرفه ای شامل 4 اسلاید می باشد که هر کدام از این 4 اسلاید حداقل شامل 10 فریم می باشد.
در کل می توان نتیجه گرفت یک بنر متحرک حرفه ای با حجم مناسب شامل 40 فریم می باشد.
بله، شما مشتریان عزیز علاوه بر ثبت سفارش بنر گیف متحرک تبلیغاتی در سایزهای مختلف می توانید سفارش خود را در یک سایز نیز ثبت کنید، به این صورت که برای کسب اعتماد بیشتر قبل از پرداخت کل هزینه طراحی پک، مبلغ طراحی تک بنر را پرداخت کنید و سفارش شما به صورت تک سایز طراحی و به تایید شما برسد.
پس از تایید تک بنر، حالا می توانید با هزینه به صرفه تر اقدام به تهیه پک تبلیغاتی در سایزهای مختلف داشته باشید.
رسالت یک بنر Gif به متحرک بودن آن است. همه ما بنرهای گیف را بنر هایی میدانیم که به صورت متحرک متن های تبلیغاتی را در خود نشان می دهند.
این نوع تبلیغات سابقه بسیار زیادی در اینترنت دارد و همه برندهای معتبر از این نوع تبلیغات استفاده می کنند.
بنر تبلیغاتی گیف متحرک باید در سطح حرفه ای طراحی شود تا بازدهی مناسب از همه جوانب را به همراه داشته باشد.
هر کسب و کار حرفه ای باید تبلیغات اینترنتی را در بین برنامه تبلیغات ماهانه خود داشته باشد. بهترین و هوشمندانه ترین روش تبلیغات اینترنتی ایجاد صفحه لندینگ مناسب در وب سایت و هدایت مخاطب هدف به آن صفحه است.
شما می توانید با کمپین تبلیغاتی بنری، مخاطب هدف خود را به لندینگ طراحی شده هدایت کنید! برای این کار شما نیاز به پک حرفه ای بنر تبلیغاتی متحرک دارید تا در پنل کاربری خود بارگزاری کنید.
برای کسب اطلاعات دقیق از تعرفه های طراحی سایت، می توانید وارد صفحه ” تعرفه طراحی ” شوید. هزینه های طراحی بنر متحرک Gif به این صورت حساب می شود که شما هزینه طراحی بک بنر را پرداخت می کنید و ریسایز های بعد، دقیقا نصف هزینه طراحی محاسبه می شود.
برای کسب اطلاعات دقیق در مورد ” قیمت بنر گیف ” کلیک کنید و به صورت جامع در بخش مربوطه، مطالعه کنید!
راههای ارتباطی
تمام حقوق این وبسایت نزد بنرساز محفوظ میباشد.
17 پاسخ
ممنون از مجموعه بی نظیر بنرساز بابت خدمات حرفه ای که ارائه میدین
خواهش میکنم، باعث افتخار مجموعه بنرساز هست همکاری با شما
واقعا عالی هستن نمونه کارهاتون
ممنون از شما
ممنون بابت سرعت عمل عالی مجموعه بنرساز
یکی از بهترین و با اخلاق ترین تیم طراحی کرده دیدم شما هستین واقعا متشکرم ازتون :)
ممنون از شما، همکاری با شما باعث افتخار ماست
وای عالی بوووود خیلی ممنون از اطلاعات مفید و دل انگیزتون
بیش از 5 ساله کارهای طراحی سایت ما رو تیم بنرساز انجام میده، ممنون از خدمات بی نظیرتون
در همه زمینه ها سلیقه طراحی تون رو دوست دارم
همیشه زیبا و مدرن و با سلیقه
سرعت عمل واقعا عالی بود، ممنون از شما
تخصص در بنر گیف یعنی بنرساز!
چندین بار سفارش طراحی داشتم و همیشه خیلی با حوصله راهنمایی کردید
ممنون از تیم حرفه ای و تحویل به موقع سفارشات
ممنون از سایت بنرساز بابت طراحی سریع و تیم حرفه ای که دارید.
بسیار تشکر میکنم از تیم طراحی حرفه ای بنرساز بابت طراحی پک بنر گیف یکتانت برای مجموعه ما
ممنون از تیم طراحی عالی و حرفه ای بنرساز بابت طراحی بنرهای گیف کمپین های تبلیغاتی ما