بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی

بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی

بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی چیست؟ اگر شما هم یک فروشگاه اینترنتی دارید و به دنبال روش تبلیغات آنلاین هستید، با ما همراه باشید!
در این مقاله می‌خوانید:

بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی چیست؟ امروز در این مقاله آموزشی از سایت بنرساز قصد داریم تا تبلیغات کلیکی بنری و سئو دسته بندی محصولات، به عنوان برترین و پربازده‌ترین روش تبلیغات برای فروشگاه اینترنتی را بررسی کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید و حتما نظر خود را در آخر با ما به اشتراک بگذارید!

اگر شما هم یک فروشگاه اینترنتی دارید و به دنبال بهترین روش تبلیغات برای آن هستید، امروز در این مقاله 2 تا از بهترین روش‌ها ویژه فروشگاه‌های اینترنتی را باهم بررسی خواهیم کرد.

بهترین تبلیغات فروشگاه آنلاین

بهترین تبلیغ برای فروشگاه اینترنتی چیست؟ 2 روش زیر به عنوان پربازده‌ترین روش‌های تبلیغات در سال 2024 معرفی شده اند:

  • تبلیغات بنری کلیکی
  • سئو دسته بندی محصولات

در ادامه به بررسی هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداختت

روش اول; تبلیغات بنری کلیکی

تبلیغات بنری کلیکی یکی از بهینه‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های تبلیغاتی ویژه فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد. در این روش ما بنر تبلیغاتی خود را در سایت های پر بازدید به نمایش می‌گذاریم و بابت هر کلیک که کاربر روی بنر گیف ما کرده و وارد سایت شده  هزینه پرداخت می‌کنیم.

برای مثال تصور کنید شما یک فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی خودرو دارید، به راحتی می‌توانید یک بنر تبلیغاتی گیف متحرک که تیم طراحی بنرساز متخصص طراحی آن است را آماده کنید و آن در سایت پربازدید   ورزش 3 قرار دهید. بابت هر کلیک برای مثال مبلغ 1000 تومان پرداخت کنید.

مخاطب با کلیک روی بنر، وارد صفحه دسته بندی یک محصول شما خواهد شد و با بررسی محصولات سفارش خود را ثبت خواهد کرد. اگر مشتاق به ایجاد تبلیغات در سایت ورزش 3 هستید، حتما مقاله ” تبلیغات بنری در ورزش 3 ” ما را نیز مطالعه کنید!

این روش یعنی تبلیغات بنر کلیکی به عنوان بهترین روش تبلیغات فروشگاه اینترنتی در سال 2024 شناخته شده است.

تبلیغات بنری کلیکی

از دلایل پر طرفدار بودن این نوع تبلیغات، هزینه بهینه آن می‌باشد. شما با راه‌اندازی کمپین بنر تبلیغاتی کلیکی فقط به ازای کلیک روی بنر خودتان هزینه پرداخت می‌کنید و می‌توانید آن را بودجه بندی کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت راه‌‎اندازی کمپین بنری تبلیغات کلیکی میتوانید با مشاوران ما به شماره 09398899595 تماس حاصل فرمائید یا مقاله تخصصی ما در زمینه ” تبلیغات کلیکی بنری ” را مطالعه کنید.

 

روش دوم; سئو دسته بندی محصولات

همانطور که می‌دانید، سئو یکی از جذاب‌ترین و کم‌هزینه ترین روش های تبلیغات برای وب سایت ها در بلند مدت می‌باشد. اما برای سایت های فروشگاهی، سئو دسته بندی محصولات یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می‌باشد.

در سایت های فروشگاهی صفحه هدف Seo شما باید دسته بندی محصولات باشد. همانند روش اول برای مثال اگر یک فروشگاه اینترنتی فروش لوازم جانبی خودرو دارید، با سئو دسته بندی ” خرید دور فرمان پژو 207 ” به راحتی می‌توانید بالاترین فروش را تجربه کنید.

یکی از اشتباهاتی که اکثر وب‌مستران در سئو سایت های فروشگاهی انجام می‌دهند این است که به جای بهینه سازی صفحات دسته بندی محصولات روی کلمات کلیدی مرتبط، سعی دارند تا صفحه اصلی سایت را سئو کنند.

این کار هم هزینه بسیار زیادی خواهد داشت و هم زمان نسبتا زیاد! همیشه در سئو سایت های فروشگاهی سعی کنید در ابتدای کار روی کلمات کلیدی Long tail بر روی دسته بندی صفحات مرتبط تمرکز کنید.

سئو دسته بندی محصولات

بسیار خب، در بالا 2 روش تبلیغاتی که جزو بهترین روش های تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی هستند را بررسی کردیم. در صورتی که می‌خواهید یک فروش بالا را تجربه کنید همانطور که می‌دانید سئو نیازمند زمان می‌باشد. حداقل 6 الی 9 ماه مدت زمان سئو سایت های فروشگاهی می‌باشد.

هوشمندانه‌ترین روش این است که شما هر 2 نوع تبلیغات را همزمان شروع کنید، به مدت 6 ماه تبلیغات کلیکی و بعد از 6 ماه هزمان با بالا آمدن سایت در نتایج گوگل، بودجه ای که برای تبلیغات کلیکی کنار گذاشته اید را نصف کنید و حالا بیشتر روی سئو و دسته بندی های بیشتر هزینه کنید.

اگر این مقاله آموزشی برایتان مفید بود خوشحال می‌شویم تا زیر همین مقاله نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *