۵ مزیت تبلیغات همسان

چرا تبلیغات همسان برای کسب‌وکار شما ضروری است؟ امروز می خواهیم در این مقاله مزیت های تبلیغات همسان را به بقیه تبلیغ ها بررسی کنیم پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تبلیغات همسان چیستNative ؟

در تعریف تبلیغات همسان یا Native Ads، باید بگوییم، نوعی از تبلیغات آنلاین است که به دلیل همسانی و یکپارچگی ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش دهنده، با این عنوان نامگذاری شده‌اند.

تبلیغات نیتیو، با همانند سازی و هماهنگی ظاهر تبلیغات با رابط کاربری (UI) صفحات وب سایت، باعث جلب توجه بیشتر کاربران آنلاین می‌شود.

برای ثبت سفارش طراحی بنر برای تبلیغات همسان، می توانید از سایت بنر ساز سفارش خود را ثبت کنید.

در این تبلیغات، مخاطب در نگاه اول متوجه نمی شود که این مطلب پیشنهادی تبلیغ است و تصور می کند مطلب خود سایتی است که در آن حضور دارد.

همین موضوع باعث نرخ کلیک بالای این نوع تبلیغات یعنی تبلیغات همسان می شود.

هدف از این هماهنگی، مقابله با نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و در نهایت افزایش اثربخشی تبلیغات است.

تبلیغات همسان چیست؟

نمایش تبلیغات به مخاطب هدف

این سیستم جوری طراحی شده است که فقط به مخاطبان هدف انتخابی شما نمایش داده می شود. یعنی اگر موضوع تبلیغات شما فروش کتاب های کنکور می باشد، این تبلیغ فقط به دسته بندی دانشجو ها نشان داده خواهد شد.

 

آزاد بودن در تولید محتوای تبلیغ

شما قرار نیست برند خود را معرفی کنید و چند شعار محدود استفاده کنید! شما می توانید همزمان چند تبلیغ همسان بروید و برای هر کدام یک موضوع جذاب و کاربر پسند انتخاب کنید!

 

کلیک های با هدف خواهیم داشت

این تبلیغات نسبت به تبلیغات بنری کلیک کمتری دارد، اما ۹۰% از کلیک ها هدفمند می باشد و کاربری روی تبلیغات شما کلیک می کند که قصد خرید یا استفاده از خدمات داشته باشد.

 

عدم آزار‌دهنده بودن تبلیغ

این نوع نبلیغ، به دلیل همسان بودن با شکل قالب و سایتی که تبلیغ در آن قرار می گیرد، اصلا شبیه یک تبلیغ بنری آزار دهنده نیست، بلکه به عنوان مطالب پیشنهادی در همان رنگ بندی سایت مرجع نمایش داده می شود.

 

برند سازی بی نظیر

شما می توانید در این تبلیغات اسم برند و لوگوی خود را کنار تصویر شاخص تبلیغات استفاده کنید تا از همین سو، برندینگ کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

 

در نتیحه برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی همسان، می توانید از سایت یکتانت استفاده کنید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: