3 دلیل برای اینکه بنر شما کلیک خور نیست!

در این مقاله می‌خوانید:

3 دلیل برای اینکه بنر شما کلیک خور نیست! امروز در این مقاله می خواهیم در مورد عدم بازدهی یا به عبارت عامیانه دلیل کلیک خور نبودن بنر تبلیغاتی متحرک Gif شما را بررسی کنیم.

ما در سایت بنرساز، بار طراحی بنر گیف حرفه ای، با رعایت استانداردهای طراحی، آماده ارائه خدمات به مدیران کسب و کارها هستیم.

تبلیغات در جای بی ربط

فرض کنید تبلیغات فروش لباس زنانه را در سایت ورزش 3 انجام دهید، به نظر شما بازدهی خواهید داشت؟ خیر

شما باید در بحث تبلیغات، مخاطب هدف خود را انتخاب کنید و بنر خود را در سایت هایی منتشر کنید که اکثر مخاطب های آن ها با مخاطب هدف شما یکی است.

برای یک تبلیغات موفق شما باید یک لیست از مخاطبان هدف خود که شامل جنسیت، موقعیت جغرافیایی، رده سنی و… می باشد را تهیه کنید.

بنر شما حرفه ای نیست!

در طراحی بنر تبلیغاتی گیف باید استانداردهای تبلیغاتی کامل رعایت شود تا بازدهی مطلوب را از تبلیغات بگیرید! برای مثال پیام شما باید کاملا واضح و خوانا در بنر درج شود.

از دکمه های کال تو اکشن در بنر خود باید استفاده کنید و…

 

بنر گیف تبلیغاتی نا موفق

و اما سومین و مهم ترین دلیل برای اینکه بنر شما کلیک خور نیست!

صفحه فرود نامناسب دارید!

بسیاری از افراد لینک بنر تبلیغاتی خود که کاربر پس از کلیک روی بنر وارد آن صفحه می شود را صفحه اصلی سایت خود قرار می دهند و همین دلیل باعث می شود تا کاربر گیج شده و از سایت شما خارج شود!

شما باید برای لینک بنر تبلیغاتی گیف خود یک صفحه لندینگ ایجاد کنید و سعی کنید با یک فرم تماس ساده اطلاعات کاربر را بگیرید تا با آن ها تماس بگیرید.

 

ما در سایت بنرساز با بهره گیری از بهترین طراح های کشور و مشاوران تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ، سعی در این داریم تا تبلیغات شما با بالاترین بازدهی همراه باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره رایگان می توانید با شماره 09128938665 تماس حاصل فرمائید.

 

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *