هنگام تبلیغ پیج باز باشه یا بسته؟

هنگام تبلیغ پیج باز باشه یا بسته؟ این یکی از پر تکرارترین سوالات ادمین های پیج اینستاگرام می باشد.

خوردن به در بسته هنگام ورود به پیج شما، برای کاربران بسیار ناخوشایند است پس این موضوع را هرگز فراموش نکنید.

برای پاسخ به این سوال تا انتهای مقاله همراه ما باشید…

آیا موقع تبلیغات باید پیج را ببندیم؟

فرض کنید شما یک تبلیغات بسیار جذاب دیده اید که شامل تخفیف ۵۰% می باشد. به سرعت به سمت مغازه می روید و وقتی می رسید متوجه می شوید که مغازه بسته است!

در اولین قدم چکار می کنید؟ بسیار ناراحت از جلوی آن مغازه رد شده و بدون شک به مغازه های دوره و اطراف مراجعه می کنید.

اینستاگرام هم دقیقا به همین صورت است، اگر مخاطب شما با پیج بسته رو به رو شود بدون شک خرید محصول و خدمات شما را انجام نخواهد داد.

این نوع تبلیغات با پیج بسته فقط برای پیج های فان یا سرگرمی بازدهی بالایی دارد و افزایش فالوور بیشتری نسبت به باز بودن پیج به آن ها می دهد.

بنابراین در پاسخ به این سوال که هنگام تبلیغ پیج باز باشه یا بسته؟ باید پاسخ دهیم که حتما برای بازدهی بالا پیج شما باید در حالت عمومی و باز قرار بگیرد.

تبلیغات موثر در اینستاگرام
برای بازدهی بیشتر در اینستاگرام چه کار کنیم؟

برای بازدهی بیشتر در اینستاگرام چه کار کنیم؟

تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین نوع تبلیغات می باشد. زیرا بازدهی و نتیجه و در نهایت فروش را برای ما در کمتر از ۲۴ ساعت فراهم می کند.

به ندرت می توان تبلیغی را پیدا کرد تا در همان ساعات اولیه انتشار برای شما فروش را به همراه داشته باشد! پس از این فرصت بی نظیر بی بهره نمانید.

البته برای بازدهی بالا در تبلیغات اینستاگرام باید نکاتی را رعایت کنید که به ترتیب در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • تولید محتوای با کیفیت ( طراحی بنر اینستاگرام )
  • ارائه تبلیغات در پیج های پر از مخاطب هدف
  • زمان بندی مناسب تبلیغات
  • فعال بودن پیج در زمان تبلیغ ( حداقل ۵ استوری فعال )
  • منظم بودن هایلایت ها
  • هویت بصری زیبا و حرفه و با رنگ سازمانی

سخن نهایی: برای تداوم پیج در اینستاگرام نیاز به تبلیغات داریم. هدف ما از تبلیغ افزایش فالوور و فروش است. بنابراین بستن پیج موقع تبلیغات، درست نیست؛ البته در متن اشاره کردیم که اگر قصد از تبلیغ، فروش بیشتر باشد حتماً پیج باز باشد تا مشتری تعامل بهتر و سریع‌تری برقرار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام کلیک کنید و مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

در ضمن اگر پیج بیزینسی دارید و پست های شما وارد اکسپلور می شود، با هر بار باز و بسته کردن پیج به رفتن پست های خود به اکسپلور ضربه جبران ناپذیری وارد می کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: