سایت-های-دانلود-موکاپ

معرفی سایت های دانلود موکاپ

بهترین سایت های دانلود موکاپ کدامند؟ در این مقاله از سایت بنرساز چند مورد از بهترین سایت های رایگان برای دانلود موکاپ را معرفی می کنیم...

شما به عنوان یک طراح گرافیک باید بتوانید طرح نهایی خود را به بهترین شکل به کارفرمای خود ارائه دهید. فرض کنید یک طرح برای چاپ روی لیوان آماده کرده اید، اما فایل طرح خود را بدون هیچ ارائه خاصی به کارفرما ارسال می کنید. کارفرما شاید در تجسم کردن طرح شما روی لیوان مشکل داشته باشد یا حتی متقاعد نشود. اینجاست که موکاپ ها وارد میدان می شوند.

موکاپ چیست؟

قبل از اینکه چند نمونه از بهترین سایت های رایگان دانلود موکاپ را برایتان معرفی کنیم، بهتر است با خود موکاپ کمی بیشتر آشنا شوید. به زبان ساده، موکاپ ها ماکت های شبیه سازی شده ای هستند که با استفاده از آنها می توانید طرح های گرافیکی مختلفی را به نمایش بگذارید. برخی از این طرح ها شامل بسته بندی محصولات، کارت ویزیت، لوگو و بسیاری از محصولات چاپی یا دیجیتال دیگر می شوند.

سایت-های-دانلود-موکاپ

بهترین سایت های دانلود موکاپ

به کمک موکاپ ها می توانید خلاقیت و طرح نهایی خود را به خوبی به نمایش گذاشته و ذهنیت خوبی از محصول نهایی ایجاد کنید. در اینجا چند مورد از بهترین سایت های رایگان دانلود موکاپ را معرفی می کنیم.

Freepik

فری پیک فقط یک سایت دانلود موکاپ نیست، بلکه یکی از قوی ترین سایت ها در حوزه طراحی گرافیک است. اگر به دنبال منبع بزرگی از عکس ها، قالب ها، وکتورها و فایل های آماده فتوشاپ هستید، این سایت مخصوص شماست!

آدرس سایت: Freepik.com

Unblast

است سایت معدن طلای طراحانی است که به دنبال موکاپ های باکیفیت رایگان هستند. Unblast مجموعه بزرگی از موکاپ های متنوع و با کیفیت را برای شما فراهم می کند.

آدرس سایت: Unblast.com

Pixeden

این سایت از آغاز کار خود در سال ۲۰۱۰، منبعی قوی برای طراحان گرافیک تبدیل شده است که بخشی از خدمات آن ارائه موکاپ های با کیفیت و رایگان مختلف است.

آدرس سایت: Pixeden.com

Anthony Boyd Graphics

این سایت که توسط طراح گرافیک Anthony Boyd با بیش از ۱۰ سال سابقه ساخته شده، طیف گسترده ای از موکاپ های اختصاصی را در اختیار شما می گذارد.

آدرس سایت: Anthonyboyd.graphics

Mockups Design

این سایت توسط طراح گرافیک لهستانی ساخته شده است. هدف او ایجاد یک پلتفرم برای فراهم کردن موکاپ های رایگان برای طراحان در سراسر جهان بوده است.

آدرس سایت: Mockups-design.com

Mockupworld

با این سایت به گنجینه ای از موکاپ ها دست پیدا کنید! این سایت بیش از ۳۰۰۰ موکاپ های مختلف را در اختیار شما می گذارد.

آدرس سایت: Mockupworld.co

Rawpixel

یکی از سایت ها محبوب طراحان گرافیک که یکی از چندین خدمات آن ارائه موکاپ های رایگان و پولی متنوع می باشد.

آدرس سایت: Rawpixel.com

موکاپ ها جزو مهم ترین پروسه طراحی به حساب می آیند. با استفاده از یک موکاپ می توانید ایده هایتان را به بهترین شکل ارائه داده و بازخورد بهتری بگیرید. با سایت های معرفی شده در این مقاله، طرح های گرافیکی خود را به بهترین شکل ارائه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم از بخش بلاگ سایت، از مقالت دیگر ما استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: