معایت و مزایای تبلیغات کلیکی

معایب و مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

امروز در این مقاله از بخش بلاگ سایت بنرساز به صورت تخصصی معایب و مزایای تبلیغات کلیکی را بررسی خواهیم کرد، تا انتهای مقاله با ما باشید...

معایب و مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟ در این مقاله از بخش بلاگ سایت بنرساز قصد داریم تا به صورت تخصصی در زمینه معایب و مزایای تبلیغات کلیکی بحث کنیم. تا انتهای این مقاله جامع و جذاب همراه ما باشید.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی به نوعی تبلیغ گفته می‌شود که در آن بنر گیف تبلیغاتی شما در وب‌سایت های پر بازدید قرار داده می‌شود و بابت هر بار کلیک روی آن، مبلغ مشخصی از حساب کاربری شما کسر می‌شود. ( ۶۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان بابت هر کلیک ). برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و جامع تر در مورد نحوه راه‌اندازی و شروع این نوع تبلیغات، حتما مقاله مربوط ” تبلیغات کلیکی ” ما را مطالعه کنید!

معایب تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی با توجه به این که یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روش های تبلیغات در سال ۲۰۲۴ می‌باشد. اما بدون شک دارای معایب و ایراد هایی هم می‌باشد. در ادامه این مقاله ابتدا به بررسی معایب و سپس به مزایای این نوع تبلیغات خواهیم پرداخت. معایب تبلیغات کلیکی عبارت اند از:

  • وابستگی تبلیغات به بودجه
  • زودگذر بودن تاثیر تبلیغات و فروش
  • امکان سوء استفاده رقیب‌ها

معایت تبلیغات کلیکی

وابستگی تبلیغات به بودجه

نمایش این نوع تبلیغات در وب سایت ها، به صورت مستقیم ارتباط با بودجه تبلیغاتی شما دارند. همانطور که می‌دانید برای شروع تبلیغات کلیکی باید حساب کاربری خود را در یکی از پلتفرم های اجرا کننده این نوع تبلیغات شارژ کنید و سپس یک کمپین تبلیغاتی اجرا کنید. در راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی شما بودجه روزانه و تعداد کلیک روزانه را تعیین می‌کنید. در این حال همان لحظه که بودجه و مبلغ شارژ حساب کاربری شما به پایان برسد، تبلیغات شما نیز متوقف خواهد شد.

زوذگذر بودن تاثیر تبلیغات و فروش

با راه‌اندازی تبلیغات کلیکی، در همان ساعات اولیه می‌توانید تاثیر آن را در فروش و بازدهی تبلیغات خود ببینید. اما بلافاصله پس از پایان کمپین تبلیغاتی، فروش شما نیز پایان خواهد یافت. یکی از راه‌های تبلیغات پربازده با مدت زمانی بالا سئو می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو سایت، می‌توانید از خدمات سئو سایت در ارومیه شرکت آرا ویژن نیز برخوردار شوید.

امکان سوء استفاده رقیب‌ها

همانطور که می‌دانید هزینه این نوع تبلیغات با توجه به کلیک روی بنر از حساب کاربری شما کسر می‌شود. به همین دلیل رقیب‌های شما می‌توانند با کلیک روی بنر تبلیغاتی، بودجه شما را هدر دهند. البته لازم به ذکر است که کسر هزینه تبلیغات برای هر آی پی در ۲۴ ساعت یک بار می‌باشد.

مزایای تبلیغات کلیکی

مزایای این نوع تبلیغات بسیار بیشتر از معایب آن می‌باشد. با ما همراه باشید تا به صورت جامع و کامل انواع مزایای تبلیغاتی کلیکی را بررسی کنیم. معایب و مزایای تبلیغات کلیکی از نکات بسیار مهمی می‌باشد که باید قبل از راه‌اندازی کمپین، به آن مسلط باشیم. مزایای تبلیغات کلیکی عبارت‌اند از:

  • بازدهی تبلیغات در کمترین زمان
  • دسترسی آسان به مخاطب هدف
  • بی تاثیر بودن الگوریتم ها در تبلیغات
  • برندینگ فوق‌العاده
  • بهینه بودن هزینه تبلیغات

مزایای تبلیغات کلیکی

بازدهی تبلیغات در کمترین زمان

با راه‌اندازی کمپین های تبلیغات کلیکی، می‌توانید در همان روز اول بازدهی آن را مشاهده کنید. برای مثال اگر یک محصول ویژه برای عید نوروز دارید می‌توانید آن را در تبلیغات خود همراه با قیمت معرفی کنید. کاربر با کلیک روی تبلیغات شما حالا به راحتی ‌می‌تواند وارد سایت شده و از محصول شما خریداری کند. تبلیغات کلیکی در بین همه تبلیغ های آنلاین سریع ترین بازدهی را دارد.

دسترسی آسان به مخاطب هدف

شما می‌توانید هنگام راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی خود، مخاطب هدف و نوع کمپین خود را مشخص کنید. برای مثال اگر کسب و کار شما در حوزه لوازم آرایشی باشد، مخاطبان هدف شما نیز بانوان خواهد بود. پس در نتیجه باید تبلیغات کلیکی خود را در سایت هایی راه اندازی کنید که مخاطب آن ها نیز خانم ها باشند. با این روش به راحتی شما می‌توانید تبلیغات خود را به دست مخاطب هدف خود برسانید.

بی تاثیر بودن الگوریتم ها در تبلیغات

همانطور که می‌دانید برای موفقیت و دیده شدن در تبلیغات، چه در سئو و چه در اینستاگرام و… شما باید حتما الگوریتم ها را به بهترین نحو ممکن رعایت کنید و چند ماه تولید محتوای مستمر داشته باشید تا بتوانید بازدهی مناسب را از تبلیغات خود داشته باشید، اما الگوریتم های گوگل هیچ تاثیری دز بازدهی تبلیغات شما ندارند! حتی اگر وب سایت شما ۱ روز از زمان طراحی آن گذشته باشد نیز می‌توانید تبلیغات کلیکی بنری را آغاز کنید.

برندینگ فوق العاده

با راه‌اندازی تبلیغات کلیکی بنر گیف، شما لوگو و هویت بصری خود را به نمایش روزانه بیش از چندین میلیون نفر مخاطب وب سایت های پر بازدید قرار می‌دهید. این کار علاوه بر فروش تاثیر بی نظیری در بلند مدت روی برندیگ شما نیز خواهد گذاشت. همانطور که می‌دانید در کمپین های بنر گیف تبلیغات کلیکی شما فقط هزینه هر کلیک روی بنر را پرداخت می‌کنید. در این حالت ممکن است بنر تبلیغاتی شما بیش از چند میلیون بار توسط مخاطبان مشاهده شده باشد و فقط تعداد کمی روی آن کلیک کرده باشند. پس در طراحی بنر های گیف تبلیغاتی خود نیز سعی کنید برندینگ را رعایت کنید و تا حد امکان از لوگو سازمانی خود در همه اسلاید ها استفاده کنید.

بهینه بودن هزینه تبلیغات

فرض کنید شما در اینستاگرام می‌خواهید یک تبلیغات استوری به یک بلاگر معروف بدهید! برای مثال مبلغ ۱۰ میلیون تومان بابت ۱ استوری ۱۵ ثانیه‌ای پرداخت می‌کنید. در این صورت شما نه تضمینی بابت تعداد دیده شدن استوری و نه تضمینی بابت تعداد نفری که وارد پیج یا سایت شما شوند دریافت نخواهید کرد.

اما در کمپین های تبلیغات کلیکی بنری شما دقیقا مبلغ هر کلیک روی تبلیغات خود را پرداخت می‌کنید. در این صورت می‌توانید بودجه روزانه خود را مدیریت کنید و برای همه هزینه خود یک مدیریت خوب داشته باشید. تبلیغات کلیکی بنر گیف یکی از بهترین تبلیغات از نظر بهینه بودن هزینه تبلیغات می‌باشد.

نتیجه گیری:

در این مقاله سعی کردیم معایب و مزایای تبلیغات کلیکی را به صورت کامل بررسی کنیم. با توجه به مزایای بسیار زیاد و معایب عمومی این نوع تبلیغات، به این نتیجه می‌رسیم ک تبلیغات بنری کلیکی یکی از بهترین روش های تبلیغات می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه راه اندازی و نحوه تولید محتوای بنری برای این نوع تبلیغات حتما با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ تماس حاصل فرمائید و از مشاوره رایگان تیم طراحی بنرساز استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: