طراحی کارت هدیه جزیره

طراحی کارت هدیه جزیره

طراحی شده توسط گروه طراحی بنر ساز

کارت هدیه لوازم خانگی

دوست داريد براي تولدها، سالگرد ازدواج و مناسبت‌هاي خاص، عزيزانتون را غافلگير كنيد! دوست داريد هميشه نوآوري‌ها و خلاقيت‌هاتون براي هر مناسبت متفاوت باشد ولي ايده‌هاتون تمام شده ! با مشغله كاري روزمره فرصت كافي براي فكر كردن و خلاقيت نيست و گروه جديدي با هدف ايده پردازي براي مناسبت‌هاي خاص شما شكل گرفته كه در همه‌ي ايام مطابق با سليقه و بودجه شما كنارتون باشه و خوشحالي رو به شما هديه بده.

كارهاي گروهابنرساز متنوع هست و طيف گسترده‌اي را از كلاسيك تا مدرن براي هر رده سني و با هر شغل و جايگاهي در برميگيره. اين تيم حرفه‌اي و جوان طرح هاي مختلفي دارند كه براي تمامي مراسم شما مناسب و برازنده است.

شما مي توايد با خيال راحت و آسوده، سفارش كارتون رو به گروه بنرساز بديد و خودتون و عزيزانتون از جشني كه مهيا شده لذت ببريد.

مجموعه بنرساز با هدف ايجاد حال خوش براي روزها و مناسبت‌هاي همشهريان تاسيس شده است .

با اين رويكرد كه براي هر مناسبتي حتي كوچك، لبخند و دل شاد را به اطرافيانش هديه كند. براي رسيدن به اين هدف، تيم حرفه ‌اي و متخصص بنرساز با روش ‌هاي ساده و آسان عمل نمي ‌كنند و با روش هاي متنوع و خلاقانه شما و عزيزانتان را خوشحال مي كنند.

كار اصلي تو مجموعه ي بنرساز، ايده پردازي براي روزهاي خاص زندگي شما است. براي مثال اگر مناسبت مهمي پيش رو داريد و كار نوآورانه‌اي مي خواهيد انجام بديد ولي همه ايده‌هاتون رو قبلاً استفاده كرديد، مي توانيد با گروه بنرساز تماس بگيريد تا بجاي شما فكر كنند، ‌برنامه‌ريزي كنند و مراسمتون رو هرچه هست،‌ از تولد گرفته تا سالگرد يا درخواست ازدواج براتون مديريت و اجرا كنند.

ايجاد خاطره‌هاي شاد و خلق لحظه‌هاي ناب براي شما باعث خوشحالي و افتخار گروه شاد باش است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: