طراحی کاور موزیک نیما قاسمی

طراحی کاور موزیک نیما قاسمی

طراحی کاور موزیک نیما قاسمی

طراحی کاور موزیک نیما قاسمی توسط تیم طراحی بنرساز

طراح: فرزام قلیزادگان | نرم افزارهای استفاده شده: فتوشاپ

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کاور موزیک نیما قاسمی

بسیاری از هنرمندان کشور ، در تلاش هستند که پس مدتی برنامه ریزی شده ، با ارائه یک تک آهنگ موسیقی و یا آلبوم موسیقی حس نزدیک تری با هواداران خود ایجاد کنند . در این بین نباید از نقش بسیار مهم وب سایت های موسیقی کشور ، که به محبوبیت هنرمندان محترم کمک میکنند را کتمان کرد . روزانه هزاران و یا میلیون ها کاربر ایرانی از سراسر کره زمین به وب سایت های موسیقی کشور مراجعه میکنند . اصلی ترین هدف این وب سایت ها نمایش یک تصویر متناسب با چارچوب های استاندارد و پرداختن به آثار خوانندگان مربوطه می باشد .

 

ساخت cover بیش از یک تصویر ساده به تخصص تبدیل شده است ، دقت و رعایت ویژگی های انحصاری برای هر طرح در جای خود می تواند به اثر بخش بودن طرح برای مخاطب تاثیر گذار باشد . اینکه یک تصویر بتواند به خوبی مسیر یک موسیقی را با یک پیام تصویری به مخاطب خود انتقال دهد ، از مهمترین موارد برای نقطه شروع و پایان ارائه یک ترک موسیقی می باشد . و اگر بخواهیم در وسعت بزرگ تر به این مساله بی اندیشیم با اشاره ای داشته باشیم به پوستر ها ، تبلیغات ، جلد و بنرهایی در وسعتی بزرگ تر که وظیفه ی اصلی آن شناخت و جذب مخاطب بیشتر را برای خواننده محترم انجام می دهد

 

طراحی کاور موزیک نیما قاسمی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: