طراحی کارت ویزیت صنایع خواب پرستیژ

طراحی کارت ویزیت صنایع خواب پرستیژ

طراحی کارت ویزیت صنایع خواب پرستیژ توسط تیم طراحی بنرساز صورت گرفته است.

طراحی شده توسط:فرزام قلیزادگان

 

کارت ویزیت صنایع خواب پرستیژ

شما می‌توانید با وارد کردن ارزش‌های برندتان در طراحی کارت ویزیت خود آن را ویژه و مخصوص به خود کنید. برای این کار می‌توانید به مشتریان خود فکر کنید. دوست دارید چگونه آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهید؟ با توجه به این موضوع تمام رنگ‌ها، طرح‌ها، فونت‌ها و حتی عکس‌هایی که در کارت ویزیتتان به کار می‌گیرید باید بر اساس ارزش‌ها و ویژگی‌های مارکتینگ شما استفاده شوند تا بتوانند شما را از دیگران متمایز کنند.
اگر کمپانی شما تماماً در کار تجارت است، کارت شما نیز باید به همین شکل باشد. با بهره‌گیری از طراحی‌های کلاسیک همراه با ظاهری مینی مال و فونت‌های ظریف و رنگ‌های شیک می‌توانید به کارت ویزیتی هماهنگ با عملکرد کمپانی خود دست یابید. اگر در شرکت شما کارهایی خلاقانه‌تر یا هنری و جالب انجام می‌گیرد، آزادی عمل شما در طراحی کارت ویزیت بیشتر می‌شود. شما می‌توانید از عکس‌های جسورانه‌، رنگ‌های جذاب، شکل‌های غیرمعمول و حتی کمی شوخ‌طبعی برای رساندن پیام خود به دست مشتریان استفاده کنید.

طراحی کارت ویزیت صنایع خواب پرستیژ

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: