طراحی کارت ویزیت رستوران غزال

طراحی کارت ویزیت رستوران غزال

طراحی کارت ویزیت رستوران غزال

 

طراحی حرفه ای کارت ویزیت رستوران غزال ارومیه

(لمینت براق – سایز:۹سانتی متر در ۶ سانتی متر)

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت رستوران غزال

خلاقانه بودن کارت ویزیت و کیفیت چاپ آن با ماندگاری آن در ذهن مخاطب رابطه ی مستقیمی دارد. چندانکه اگر کارت ویزیتی با طرحی کلیشه ای و کاغذی نامرغوب به دست شما برسد ممکن است این تصور در شما ایجاد شود که صاحب کارت، خدمات یا کالای بی کیفیتی به شما ارائه خواهد داد. چنین کارت هایی به سرعت دور انداخته و فراموش می شوند.

طراحی کارت ویزیت رستوران غزال

اصول طراحی کارت ویزیت

۱-کارت ویزیت را شلوغ نکنید:مطالبی است که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد. توضیح شما از کالا یا خدماتتان باید بسیار کوتاه و مختصر و گاه در حد یک نام باشد.

۲- آدرس ها و تلفن های موقت را درج نکنید:چنانچه شغل شما بنا به مناسبتی مدام در حال تغییر مکان است و یا مکان و دفتر شما استیجاری است آدرس را بر روی کارت ویزیت درج نکنید. چراکه این امر پس از جابجایی کارت شما را هرجا که هست از اعتبار می اندازد .

۳-از طرح های از پیش آماده پرهیز کنید:شغل شما هر چه باشد برایش طرحی تازه و نگاهی متفاوت وجود دارد. از طراح بخواهید ویژه ی شغل شما کارت تازه ای طراحی کند و ازانتخاب طرح های اینترنتی و از پیش آماده بپرهیزید.

۴-بستر کارت ویزیت را انتخاب کنید:نکته ی مهم در این موضوع انتخاب کاغذ یا مقوای مناسب است. سعی کنید در این باره دست و دل باز باشید و کاغذ یا مقوایی خاص برای کارتتان انتخاب کنید. کارت ویزیت بر حسب طراحی ممکن است بر روی ورق های شفاف پی وی سی نیز چاپ شود.

از اندازه های استاندارد خارج نشوید:نتخاب اندازه و برش کارت بر عهده ی طراح است اما باید بدانید اندازه های استاندارد کارت ویزیت حدود پنج در نه یا چهار در هشت سانتی متر است و کوچکتر یا بزرگتر چاپ کردن آن در نهایت موجب دور انداختن و بی توجهی مخاطب می شود.

طراحی کارت ویزیت رستوران غزال

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: