طراحی کارت ویزیت داروخانه ارژنگ نیا

طراحی کارت ویزیت داروخانه ارژنگ نیا

طراحی کارت ویزیت داروخانه ارژنگ نیا

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت داروخانه ارژنگ نیا

کارت ویزیت ابزاری است برای معرفی خلاصه خدمات و راه های تماس با شما … هر چه کارت طراحی شده زیباتر و اصولی تر باشد تمایل مشتری به نگه داشتن آن بشتر است . برای طراحی این کارت کوچک در نظر داشتن نکاتی الزامی است . در ادامه به این نکات خواهیم پرداخت

طراحی کارت ویزیت داروخانه ارژنگ نیا

سایز کارت ویزیت
ابعاد استاندارد کارتهای ویزیت به نوع کارت بستگی دارد . عمده کارتهای ویزیت در ابعاد ۸٫۴ در ۴٫۸ سانتیمتر در نظر گرفته می شوند و این اندازه بصورت کلی ابعاد اکثر کارتهای ویزیت را تشکیل می دهد . با اینحال می توان ابعاد کارت را به دلخواه در نظر گرفت ولی در زمان چاپ نیاز به پرداخت هزینه ی بیشتری خواهیم بود . کارتهای لمینت علاوه بر ابعاد فوق بصورت ۹ در ۶ سانتیمتر نیز طراحی و چاپ می شوند .
 اصول طراحی کارت ویزیت
مانند سایر طراحی های مرتبط با چاپ ، رعایت نکاتی در زمان طراحی کارت ویزیت ، به زیبایی و ماندگاری کار کمک خواهد کرد . اولین نکته در این کارت کوچک رعایت فاصله متون و محدوده ی طراحی از لبه های کارت است . بهتر آن است که حداقل ۰٫۵ سانتیمتر از چهارطرف کارت متن و فیلدهای اصلی کارت قرار نگیرند . در غیر اینصورت ممکن است در زمان برش کارت ، متنهای موجود در کارت را از دست بدهیم . نکته دوم در زمان طراحی رعایت اصول رنگی است . مانند سایر کارهای چاپی ، کارتهای ویزیت با ماشین افست چاپ می شوند لذا مد رنگ باید بصورت CMYK و رزولوشن ۳۰۰ انتخاب شود . با توجه به کوچک بودن کارت ویزیت و ضخامت کم متنها ، سعی کنید نوشته ها در یک یا دو رنگ استاندارد آورده شوند . برای مثال در صورتی که متن شما مشکی است بهتر آن است که رنگ آن را بصورت K=100 انتخاب کنید . این کار باعث می شود در زمان چاپ تار شدگی متن رخ ندهد . در زمان گرفتن خروجی برای چاپ نیز بهترین فرمت TIFF یا بصورت وکتور خواهد بود . گرفتن خروجی بصورت عکس با فرمت Jpeg باعث از دست رفتن کیفیت کار خواهد شد . نکته دیگر آنکه سعی کنید چکیده خدمات خود را در کارت معرفی کنید و از شلوغ شدن آن جلوگیری کنید . کارت ویزیت اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع است لذا یک معرفی اجمالی از شما یا خدماتتان کافی است .

 

طراحی کارت ویزیت داروخانه ارژنگ نیا

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: