طراحی کارت ویزیت ال جی

طراحی کارت ویزیت ال جی

طراحی کارت ویزیت ال جی

طراحی حرفه ای کارت ویزیت لمینت ال جی

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت ال جی

برای اینکه بتوانید اطلاعات تماس خود را به مشتریان خود بدهید ، نیاز است که کارت ویزیت داشته باشید. می توانید از طراحی و چاپ کارت ویزیت به عنوان تبلیغات استفاده کنید و با آن خود را به دیگران معرفی کنید.

بوسیله کارت ویزیت یا همان بیزنس کارت  ، اطلاعات مربوط به یک شخص و یا  شرکتی را به زیباترین و ساده ترین شکل ممکن در اختیار مخاطبان خود می دهید

اما نکته ای که اغلب فراموش می شود این است که تاثیرگذاری اولیه یک کارت ویزیت است که معرفی درست و ارائه اطلاعات شما را به مخاطب عملی می کند چرا که اگر نکات اصلی و کلیدی در طراحی و اجرای یک کارت ویزیت رعایت نشده باشد، کارت ویزیت شما عملا با یک تکه کاغذی که فقط تزیین شده تفاوتی ندارد!

نکات طلایی و مهمی که برای طراحی کارت ویزیت باید بدانید:

۱-کارت ویزیت شما چه چیزی را معرفی می کند؟

پیش از شروع طراحی، ابتدا باید اطلاعات دقیقی که قرار است کارت ویزیت ارائه کند را دریافت کنید زیرا اگر شما مثلا ندانید که  این کارت ویزیت  مربوط به چه صنف یا فعالیتی است یا چه نوع خدماتی را انجام می دهد، در انتخاب نوع رنگ، فونت ، جنس کاغذ و موارد دیگر دچار سردرگمی خواهید شد.

۲-اندازه کارت ویزیت:

پیش از شروع طراحی، اندازه( سایز) کارت ویزیت را تعیین کنید. کارت ویزیت اغلب در دو اندازه ۴.۸*۵.۸ cm

یا ۵.۵*۸.۵ cm اجرا می شود. اما اندازه های متنوع دیگری هم هستند که برای کارت ویزیت های خاص یا فانتزی به کار می روند.

۳-جنس کارت ویزیت:

انتخاب نوع کاغذ کارت ویزیت شما در طراحی آن بسیار تاثیرگذار است. به عنوان مثال شما می خواهید کارت ویزیت با جنس کتان داشته باشید اما برای کارت خود از رنگ های تیره استفاده می کنید ، طرح چاپ شده شما به دلیل بافت دار بودن کاغذ کتان، جوهر را در خود جذب کرده و   کارت ویزیت شما  مات و کدر خواهد شد که علاوه بر پایین آمدن کیفیت کارت ویزیت،  فونت و طرح نیز  وضوح خود را در آن از دست خواهند داد.

نکته دیگر آن که ، کاغذهای خاصی برای مواردی خاص وجود دارند که غیر از کاغذهای معمولی ساده، تنوعی از کاغذهای بافت دار در دسترس است که ممکن است بخواهید از آن‌ها استفاده کنید. به ویژه اگر طراحی کارت شما  نیاز به برجسته کردن برخی موارد خاص  داشته باشد.

۴-مد رنگی:

برای طراحی کات ویزیت حتما تنظیمات فایل خود را بر روی سیستم چهاررنگ (CMYK) قرار دهید.

درواقع در این سیستم همه رنگ ها از ترکیب چهار رنگ آبی(Cyan) قرمز (Magenta) رنگ زرد (Yellow) و رنگ سیاه (Black Key) بوجود می آید. برای همین به آن CMYK گفته می شود.

شاید شما هم متوجه این موضوع شده باشید که تصویری که با پرینتر خود در خانه چاپ می کنید با همان تصویر که قبلا روی نمایشگر (مانیتور) مشاهده کرده اید و در نتیجه با آن که چاپخانه تحویل شما می دهد، فرق می کند. اغلب ما در چنین شرایطی تقصیر را بر گردن کیفیت بد پرینتر خود و یا اشتباه چاپخانه می اندازیم. اما باید بدانید که تصور ما از این اشکال به خاطر عدم آگاهی از دو مد اصلی رنگ است:

مد رنگ آر جی بی (RGB) و مد رنگی سی ام وای کی ((CMYK

اولی را سیستم رنگی افزودنی (additive color model) و دومی را سیستم چهار رنگ (subtractive color model)هم می گویند.

طراحی کارت ویزیت ال جی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: