طراحی پک بنر گیف تسمینو

طراحی پک بنر گیف تسمینو

طراحی پک بنر گیف تسمینو در 6 سایز ویژه تبلیغات کلیکی یکتانت در بهار سال 1403 توسط تیم طراحی بنرساز طراحی شده است، برای مشاهده همه ابعاد در ادامه با ما همراه باشید!

طراحی پک بنر گیف در ۶ سایز ویژه تبلیغات کلیکی یکتانت برای شرکت تسمینو توسط تیم طراحی بنرساز در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ یکی از آخرین و جدیدترین نمونه‌کارهای طراحی بنر گیف ما می‌باشد. این پک بنر تبلیغاتی متحرک در ابعاد زیر طراحی شده که هر کدام را در ادامه این بخش می‌توانید مشاهده کنید:

  • ۹۷۰px – 250px
  • ۷۲۸px – 90px
  • ۴۶۸px – 60px
  • ۳۰۰px – 250px
  • ۳۰۰px – 100px
  • ۱۲۰px – 600px

بنر گیف تسمینو

شرکت تسمینو یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه ارائه خدمات رپورتاژ و بک‌لینک می‌باشد. ما در بنرساز افتخار این را داریم تا در بخش طراحی بنرهای متحرک کمپین تبلیغات کلیکی همراه تسمینو باشیم. لازم به ذکر است که این کمپین در ۲ بخش طراحی و اجرا شده است که در ابندای این مقاله بخش اول و در ادامه نیز پک گیف پارت ۲ را برای شما بارگزاری کرده ایم.

بنر گیف سایز 970px – 250px تسمینو
بنر گیف سایز ۹۷۰px – ۲۵۰px تسمینو
بنر گیف سایز 728px – 90px تسمینو
بنر گیف سایز ۷۲۸px – ۹۰px تسمینو
بنر گیف سایز 468px – 60px تسمینو
بنر گیف سایز ۴۶۸px – ۶۰px تسمینو
بنر گیف سایز 300px – 250px تسمینو
بنر گیف سایز ۳۰۰px – ۲۵۰px تسمینو
بنر گیف سایز 300px – 100px تسمینو
بنر گیف سایز ۳۰۰px – ۱۰۰px تسمینو
بنر گیف سایز 120px – 600px تسمینو
بنر گیف سایز ۱۲۰px – ۶۰۰px تسمینو

ویژگی های طرح بنر گیف تسمینو

در طراحی این پکیج بنر گیف، سعی کرده ایم تا با استفاده از رنگبندی سازمانی این شرکت و استفاده از لوگو در اکثر فریم ها، علاوه بر بحث برندینگ احساس اطمینان و حس خوب را برای مخاطب هدف القا کنیم. همچنین فونت سازمانی تسمینو Yekan Bakh می‌باشد که در طراحی بنرهای متحرک نیز همانطور که مشاهده می‌کنید این فونت لحاظ شده است.

همچنین سعی کرده‌ایم تا علاوه بر رعایت محدودیت حجمی ۱۵۰ کیلوبایتی بنرها، در حدالامکان بنر ها را زیر ۱۰۰kb طراحی کنیم تا در بازدهی و نرخ کلیک تاثیر خوبی داشته باشد.

ما در بنرساز طراحی بنرهای متحرک انواع شرکت ها و برندهای برتر کشور را بر عهده داشته ایم، برای مشاهده نمونه‌های بیشتر می‌توانید نمونه طراحی بنر گیف طرح بهار شاتل را نیز مشاهده کنید!

برای ثبت سفارش انواع طراحی بنرهای متحرک Gif می‌توانید از بخش سفارش آنلاین، درخواست سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. همچنین برای مشاوره رایگان از مراحل طراحی تا نحوه اجرای کمپین تبلیغات کلیکی نیز می‌توانید با شماره ۰۹۳۹۸۸۹۹۵۹۵ نیز تماس حاصل فرمائید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: