طراحی پوستر والیبال تیم ملی والیبال

طراحی پوستر تیم ملی والیبال ایران (انتخابی المپیک ۲۰۲۰)

طراح: فرزام قلیزادگان

 

طراحی پوستر والیبال تیم ملی والیبال

تیم طراحی بنرساز با طراحی پوستر قهرمانی تیم ملی والیبال، حمایت خود را از تیم ملی اعلام کرده و با انتشار آن در فضای مجازی و صفحات والیبالی از استقبال خوبی رو به رو شد.

پوستر والیبال تیم ملی باید طوری باشد تا حس حماسی و میهن پرستی را به مخاطب خود انتقال دهد، در این طرح نیز با استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران و ترکیب رنگ سبز و سفید و قرمز این حس حماسی را کاملا به مخاطب خود انتفال می دهد.

سعید معروف، محمد موسوی و بابک فیاضی سه نفر از بازیکنان فیکس تیم ملی نیز در این پوستر مورد استفاده قرار گرفته اند.

 

طراحی پوستر به انگلیسی: poster یا دیوارکوب،که به آن اعلان،آفیش و پلاکات نیز می‌گویند. صفحات کاغذی در ابعاد تقریباً بزرگ که بر روی آن‌ها نوشته‌ها، طرح‌ها، نقاشی‌ها و نظیر آن چاپ شده‌است. پوسترها به منظور نصب شدن بر روی دیوارها یا دیگر سطوح عمودی تعبیه شده‌اند. پوسترهای معمولی از نقاشی و نوشته تشکیل شده‌اند اما ممکن است یک پوستر دارای نقاشی محض یا نوشته تنها باشد. پوسترها ممکن است برای جلب توجه یا اطلاع‌رسانی بر روی دیوارها و دیگر مکانهای تبلیغاتی چسبانده شوند. اهداف پوسترها چند منظوره است، یک پوستر ممکن است برای تبلیغات باشد یا برای تکثیر یک اثر هنری با هدف اقتصادی و فرهنگی و فروش ارزان قیمت از آن استفاده شود. از پوسترها برای امور آموزشی نیز استفاده زیادی می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: