طراحی و چاپ کارت ویزیت فرش قدمیاری

طراحی حرفه ای و جذاب

از آنجایی که کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی ارزشمند برای کسب و کار شما است باید تصویر کلی از نوع این کسب و کار را به مخاطبینتان انتقال دهد. از طرفی ابعاد این کارت، کوچک است پس چگونه می‌توان یک پیام را در چنین فضای کوچکی منتقل کرد؟ در پاسخ می‌توان گفت که باید تنها اطلاعات ضروری را وارد کرد و آن هم اطلاعاتی که برای مشتری شما مهم است.

ما شلوغی و به هم ریختگی را به حداقل میرسانیم. اطلاعات مهم، نباید در شلوغی کلمات و اعداد گم شوند. طراحی ساده همیشه محبوب است.

می توانید با اضافه کردن نوعی مشوق روی کارت، شانس تماس گرفتن دیگران با خودتان را افزایش دهید. کد تخفیف، خدمات ویژه یا مشاوره در افراد اشتیاق ایجاد کنید. باید کاری کنید که افراد شما را به یاد بیاورند و حس کنند تماس با شما به آن‌ها سود می‌رساند.

یک راه برای رسیدن به هدف و نتیجه مطلوب، سپردن کار به یک طراح است. طراحان بنرساز

می‌توانند نتیجه‌ای هوشمندانه، حاوی اطلاعات مفید و حرفه‌ای حاصل کنند.

 

چاپ با کیفیت بالا

ایجاد و چاپ کارت ویزیت می تواند برای کسب کار شما بسیار موثر باشد،شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از طرح های خودتان و یا از متخصین بنرساز استفاده کنید شما همچنین می توانید در گروه بنرساز از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد استفاده و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ نمایید. بنر ساز این اطمینان را به شما می دهد که با انتخاب یک کارت ویزیت مناسب و با یک چاپ بسیار عالی بتوانید یک کسب کار زیبا را  برای خود به ارمغان بیاورید.

تحویل کمتر از ۱۰ روز

با بهترین خدمات رسانی و استفاده از بهترین روش های طراحی تمام تلاش ما برای عالی بودن سفارش شما بوده و خواهد بود و در این خدمات رسانی با سفارشی که شما ثبت کردید ما سفارش شما را در کمتر از ۱۰ روز به شما تحویل خواهیم داد.

 

 

سفارش آنلاین

برای سفارش لازم نیست مراحل سختی را پشت سر بگذارید (فقط کافیست کلیک کنید) با پر کردن فرم مربوطه همکاران ما در کمتر از ۶ ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

برای ثبت سفارشات خود و دریافت پاسخ سوالات خود کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید:

مقالات مرتبط