طراحی هایلایت اینستاگرام

طراحی هایلایت پیج اینستاگرام

طراحی هایلایت اینستاگرام یکی از نکته هایی است که می تواند به ظاهر پیج اینستاگرام شما بسیار کمک کند. اگر شما هم می خواهید برای پیج اینستاگرام خود ست هایلایت حرفه ای داشته باشید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

بخش هایلایت اینستاگرام، یکی از کاربری ترین قسمت های پیج شما می باشد. به راحتی می توانیم با استفاده از هایلایت ها، خدمات خود را دسته بندی کنیم تا مخاطبان به راحتی بتوانند محتوای هدف خود را پیدا کنند.

اپر پیج اینستاگرام خود را یک شرکت بیزینسی در نظر بگیریم، هر یک از هایلایت های ما یکی از اتاق هایی می باشد که خدمات اختصاصی ارائه می دهد. پس حتما به ظاهر این دسته بندی ها و اتاق ها توجه ویژه ای داشته باشید.

هایلایت اینستاگرام چیست؟

طراحی هایلایت اینستاگرام یکی از خدمات بنر ساز می باشد، اما سوال این است که هایلایت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام Instagram در ابتدا که در بین کاربران محبوب شد به برنامه ای تبدیل شده بود که مردم در آن تصاویر،فیلم ها و کار های روزمره زندگی خود را پخش میکردند و به نمایش می گذاشتند، اما امروزه اینستاگرام به یک غول تجارت تبدیل شده است!

غول تجارت یعنی چه؟ غول تجارت در اینستاگرام یعنی بخش هنگفت و بزرگی از تجارت و خرید و فروش های اینترنتی در دنیا از طریق اینستاگرام انجام میگردد.

برای مثال شمایی که میخواهید برای خود یک لباس خرید کنید اول از همه در پیج های متفاوت اینستاگرامی دنبال خواسته های خود میگردید و در نهایت خرید خود را انجام می دهید.

یکی از راه های تجارت در اینستاگرام افزودن استوری است. اما استوری ها یک ایراد بزرگی که دارند این است که تمام استوری ها بعد از ۲۴ ساعت بصورت خودکار پاک می شوند.

برای حل این مشکل اینستاگرام در ورژن جدید خود، ویژگی به نام هایلایت اضافه کرده است که با استفاده از آن می توانید استوری های خود را برای همیشه در آن ذخیره کنید.

سفارش طراحی هایلایت اینستاگرام

برای این که ظاهر پیج حرفه ای داشته باشید، حتما باید یک ست هایلایت با ترکیب رنگی مخصوص کسب و کار خود داشته باشید. تیم طراحی بنرساز با نمونه کارهای حرفه ای که در ادامه آن ها را مشاهده خواهیم کرد، آماده ارائه خدمات طراحی هایلایت اینستاگرام برای شما مشتریان عزیز می باشد.

برای سفارش طراحی بنر اینستاگرام می توانید از صفحه سفارش آنلاین سایت بنرساز یا از مشاوره رایگان ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ استفاده کنید.

در سفارش طراحی هایلایت اینستاگرام باید دقت کنیم که این کاور ها باید بسیار ساده و زیبا باشند. ( ترجیها از آیکون های مربوط به هر دسته بندی استفاده شود. )

تیم طراحی بنرساز، با بهره گیری از بهترین طراحان گرافیک، با نمونه کارهای حرفه ای آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

طراحی کاور هایلایت شیرینی پدیده
کاور هایلایت شیرینی پدیده
طراحی کاور هایلایت پوشاک داستان
کاور هایلایت پوشاک داستان
طراحی کاور هایلایت تخت جمشید مارکت
کاور هایلایت تخت جمشید مارکت

 

چرا هایلایت اهمیت زیادی دارد؟

همانطور که می دانیم، استوری های اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت حذف می شوند و کاربران ما دیگر دسترسی به آن نخواهند داشت. بعضا محتواهایی تولید می کنیم که می خواهیم همیشه در اختیار کاربرانمان باشد.

در این مواقع، هایلایت کردن استوری ها بهترین گزینه می باشد. بدون شک آپدیت اضافه شدن هایلایت به صفحه کاربری اینستاگرام یکی از بهترین به روزرسانی ها بوده است.

به راحتی می توانید با طراحی کاور هایلایت برای پیج خود، محتوای مهم خود را دسته بندی کنید تا مخاطبان شما همیشه به این استوری ها دسترسی داشته باشند.

 

نکات مهم در طراحی هایلایت

در طراحی هایلایت اینستاگرام به نکات زیر توجه کنید تا یک پیج بیزینسی حرفه ای داشته باشید:

  • استفاده از ترکیب رنگی سازمانی
  • استفاده از آیکون های متناسب
  • تعداد هایلایت ها نباید بیش از ۱۰ عدد باشد

سفارش کاور هایلایت

برای ثبت سفارش کاور هایلایت اینستاگرام، می توانید با مشاهده نمونه کارهای مربوط در همین صفحه، از سایت بنرساز استفاده کنید.

همچنین برای حرفه ای تر شدن ظاهر پیج خود، می توانید از خدمات ” طراحی بنر اینستاگرام ” بنرساز نیز استفاده کنید. ( برای مشاهده نمونه کارها وارد صفحه شوید! )

برای جذب مخاطبان بیشتر در تبلیغات، حتما باید ویترین پیج خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی کنید.

قیمت طراحی کاور هایلایت

یکی از نکاتی که بسیاری از کاربران سوال دارند، قیمت طراحی کاور هایلایت می باشد. تیم طراحی بنرساز با بالاترین کیفیت طراحی و کمترین هزینه در خدمت شما عزیزان می باشد.

هزینه طراحی کاور هایلایت با تعداد حداکثر ۱۵ مبلغ ۱/۵۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

برای ثبت سفارش آنلاین طراحی هایلایت اینستاگرام، می توانید از صفحه سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

 

تاثیر کاور هایلایت در جذب فالوور

پیج های اینستاگرامی هزینه های بسیار زیادی را صرف تبلیغات می کنند. حالا اگر ویترین پیج ما زیبا و شکیل نباشد، به طور قطع کاربر پسند نبوده و جذب فالوور کمتری هم خواهیم داشت.

برای اینکه بتوانیم در تبلیغات اینستاگرامی بالاترین جذب فالوور و مشتری را داشته باشیم، حتما باید ظاهر پیج خود را حرفه ای طراحی کنیم.

برای کمتر شدن هزینه های طراحی، می توانید از خدمات ماهانه تیم طراحی بنرساز استفاده کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: