طراحی لیبل شرکت ژینوس

طراحی حرفه ای و خاص

امروزه در سراسر دنیا، صنایع این حقیقت را دریافتند که چنان چه طراحی محصولات آنها، با کیفیت خوبی ارائه شود می تواند لبه برنده سلاح رقابت آنها باشد. همچنان که اهمیت استراتژیک طراحی لیبل محصولات افزایش می یابد، اهمیت تحقیقات کاربردی به منظور بهینه سازی طراحی لیبل و تصمیم گیری های لازم نیز بیشتر هویدا می شود.

لیبل یا همان برچسب محصولات، یک هویت قابل اعتماد برای برند ایجاد می کند. لیبل تبلیغی سریع و واضح است واگر طراحی لیبل زیبا باشد، باعث می شود که محصول شما از سایر محصولات رقابتی متمایز شود و نام تجاریتان را به اسمی ماندگار در ذهن مشتریانتان تبدیل شود. محصول شما ممکن است برای مشتریان بسیار مفید باشد، اما این برای فروش یک محصول رقابتی کافی نیست. شما مجبورید کاری کنید که مشتریان را جذب کند. در حالی که برنامه ریزی یک استراتژی بازاریابی موثر باید بر روی لیست اولویت شما قرار گیرد، اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید، لیبل محصول شماست که باید توسط یک طراح حرفه ای طراحی شود و این طراحی ها را بنرساز به صورت فوق العاده انجام میدهد.

 

با قابلیت رندر سه بعدی محصول

رندر سه بعدی ، یک فرایند گرافیک سه بعدی کامپیوتری است که طی آن مدل های سیمی سه بعدی تبدیل به تصاویر دو بعدی می شوند و دارای افکت های واقع گرایانه سه بعدی یا رندر غیرواقعی روی یک کامپیوتر هستند.

رندر، فرایند نهایی در ایجاد تصاویر دو بعدی یا انیمیشن از یک صحنه است. این فرایند را می توان با گرفتن عکس یا فیلم از صحنه بعد از انجام دکوراسیون مقایسه کرد. چندین روش مختلف و خاص توسعه یافته است.

عمل رندر برای یک تصویر ممکن است در کسری از ثانیه انجام شود یا روزها به طول بیانجامد.

 

 

تعرفه مناسب نسبت به کیفیت کار

همانطور که گفتیم هدف ما ارائه محصولات با کیفیت خیلی بالا و در مقابل قیمت مناسب و پایین است.

برای بالا بردن کیفیت کار همکاران ما از بهترین متد های روز و بهترین روش های طراحی استفاده میشود.

گروه طراحی بنرساز،نسبت به کیفیت کار پایین ترین تعرفه طراحی را برای شما انتخاب کرده است.

برای ثبت سفارش،تعرفه سفارش خود را مشاهده کرده،سپس به قسمت ثبت سفارش مراجعه فرمائید.

 

 

طراحی توسط سالار قادری

ارائه فوق العاده این طرح توسط آقای سالار قادری یکی از طراحان تیم بنرساز است.

طراحی این طرح به صورت خیلی هوشمندانه و با دقت زیاد انجام شده و حاصل تلاش های پربار آقای قادری است.

بقیه طراحان تیم بنرساز نیز با همینقدر تلاش و پشتکار برای ایجاد بهترین طراحی ها سخت کار میکنند تا اعتماد شما به ما جلب شود و نشان دهد که چقدر میتوان بهترین بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: