طراحی لیبل شرکت آب معدنی اروم سو

طراحی حرفه ای و به روز

این روزها فرآیند کلی تفکیک و جداسازی توسط طراحی لیبل به شکل وسیعی پیچیده و علمی شده است، زیرا تصویر یک طراحی لیبل بر روی بسته بندی نقش ویژه ای را در تشخیص یک محصول از دیگر محصولات ایفا می کند.

طراحی لیبل خلاقانه یکی از عناصر مهم در طراحی لیبل و بسته بندی از لحاظ روابط عمومی و جلب توجه بازار هدف است. طراحی لیبل خلاقانه باید دارای شرایط ذیل باشد :

۱ـ طراحی لیبل خلاقانه باید شکل مناسب از محصول و خدمات نشان دهد.

۲ـ طراحی لیبل خلاقانه می بایست دانش کافی را به مخاطب محصول ارائه دهد.

۳ـ طراحی لیبل خلاقانه باید شامل اطلاعا ت مواد تشکیل دهنده باشد.

در طراحی لیبل خلاقانه ازمتریال متفاوتی استفاده می شود مانند مقوا، پلاستیک، فویل متالیز که به دلیل حالتی که ایجاد می شود اکثرا مورد توجه هستند.

کیفیت عالی

با پایین ترین و مناسب ترین قیمت عالی ترین کیفیت را به ارمغان میگذاریم.

مشتریان بازار هدف محصولاتی را درخواست می نمایند که نه تنها با سبک فکری آنها یکسان می باشد بلکه به روشی عمل می کند که حامی فعالیت های آنها باشد. از نظر متخصصان داخلی و خارجی که در کانون تبلیغاتی طراحان برتر مشغول به طراحی لیبل هستند، وجود لیبل در یک طراحی و چاپ جعبه ارزش های ویژه مربوط به یک برند را در خود جای می دهد. در حقیقت طراحی و چاپ جعبه و لیبل هویت یک برند است و این یک اصل اساسی در طراحی لیبل است.

 

طراحی توسط سالار قادری

ارائه فوق العاده این طرح توسط آقای سالار قادری یکی از طراحان تیم بنرساز است.

طراحی این طرح به صورت خیلی هوشمندانه و با دقت زیاد انجام شده و حاصل تلاش های پربار آقای قادری است.

بقیه طراحان تیم بنرساز نیز با همینقدر تلاش و پشتکار برای ایجاد بهترین طراحی ها سخت کار میکنند تا اعتماد شما به ما جلب شود و نشان دهد که چقدر میتوان بهترین بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: