طراحی تقویم تهیه غذا سر آشپژ

طراحی تقویم تهیه غذا سر آشپژ

طراحی شده توسط گروه طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید یا با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

امروز قصد داریم تقویم های دیواری را برای شما شرح دهیم. همان گونه که می دانید تقویم های دیواری یکی از محصولات تبلیغاتی می باشد که شرکت های خدماتی بسیار علاقه مند به استفاده از انها می باشند.

این تقویم ها عموما از سمت آژانس های هواپیمایی، آژانس های مسافربری، قالیشویی ها، شرکت های خدمات نظافتی و موئسسات گردشگری سفارش داده می شوند.

به دلیل استفاده طولانی مدت ( ۳۶۵ روز ) از این محصولات، طراحی آنها همواره باید مورد توجه سفارش دهندگان قرار بگیرد.

در صورتی که تقویم ها از ظاهری زشت برخوردار باشند محکوم به شکست هستند. این مقاله سعی دارد نحوه طراحی گرافیکی تقویم های دیواری را برای شما شرح دهد. با ما همراه باشید.

معمولا تقویم های دیواری را از مقوا می سازند. البته نمونه های چوبی و حصیری این نوع از تقویم ها دیده شده است.

پیشنهاد بنرساز به شما خریداران استفاده از حصیر می باشد. البته اگر قصد دارید تعداد بسیار بالایی سفارش دهده و منابع مالی شما محدود است پیشنهاد بنرساز استفاده از تقویم های مقوایی می باشد. تقویم های مقوایی ارزان ترین نوع این محصولات تبلیغاتی می باشند.

حصیر و چوب به دلیل استحکام بالا معمولا برای هدیه به کسبه و شرکت های خصوصی مناسب می باشد.

البته اگر محصولاتی که شما قصد دارید آنها را به مشتریان خود معرفی نمایید مربوط به منازل میباشد می توانید از آنها برای ارائه به بانوان استفاده کنید.

انتخاب سایز نکته ی دیگری می باشد که باید به آن توجه شود. سایز تقویم های دیواری عموما باید ۳۰ الی ۴۰ سانت باشد. کمتر از این سبب کاهش دید مستقیم به آن خواهد شد و بالاتر از آن عموما ظاهر محیط را از تعادل خارج می کند.

البته اگر شما قصد دارید محصولات خود را بصورت عمودی بر روی انها چاپ گردانید می توانید این اندازه را کمی بیشتر نمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: