طراحی تراکت هدایای تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان

طراحی تراکت هدایای تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان

طراحی تراکت هدایای تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان

توسط تیم طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی تراکت هدایای تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان

امروزه از هدایای تبلیغاتی به عنوان فروشندگان خاموش نام برده می‌شود و این نشان از قدرت و قابلیت‌های بی‌نظیر نهفته در هدیه تبلیغاتی است. اما چه اتفاقی در کشور ما افتاده که این عنصر قدرتمند، به ابزاری ناکارآمد و پرهزینه تبدیل شده است و کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. هر روزه شاهد رد و بدل شدن هدایای تبلیغاتی تکراری و غیرمفید هستیم که صاحبان کسب و کار برای تولید آن‌ها بودجه‌های فراوانی اختصاص داده‌اند. برای اثربخش بودن هدایای تبلیغاتی مورد پیشنهاد است تا نکات کلیدی زیر مدنظر قرار گیرد.

 نکات کلیدی در طراحی هدایای تبلیغاتی

۱- هدیه باید یا در شأن هدیه دهنده و یا در شأن هدیه گیرنده باشد و بهتر آن است که در شأن طرفین باشد.

۲- هدیه باید به لحاظ مادی ایجاد سوءتفاهم ننماید و توقع افراد را برای سال‌های آتی بالا نبرد و هدیه دهنده نیز از اهداء آن به افراد مختلف با جایگاه‌های متنوع اجتماعی ترس و دلهره به واسطه بروز سوءتفاهم نداشته باشد. آیا واقعا می‌توانیم یک هدیه‌ی گران قیمت را به یک مسئول دولتی بدهیم بی‌آن‌که سوءتفاهم و سوءبرداشتی پیش بیاید؟!

۳- هدیه باید اثر عاطفی روی مشتری بگذارد و از آن به نیکی یاد کند و از بیان دریافت آن به دیگران احساس نگرانی و اضطراب نداشته باشد. به عنوان مثال آیا یک خانم می‌تواند بدون نگرانی به همسرش بگوید که فلان شرکت به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی به او یک سکه‌ی بهار آزادی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و یا حتی در مواقعی یک دسته گل زیبا داده است؟! آیا آن خانم احتمال سوءبرداشت از طرف همسرش را نمی‌دهد؟!

۴- هدیه باید به گونه‌ای طراحی شود که مشمول زمان نگردد و امکان اهداء آن در طول سال وجود داشته باشد. بهتر می‌دانید که خیلی از هدایا به صورت فصلی و مناسبتی تولید می‌شوند که امکان اهداء آن‌ها را در زمان‌های دیگر غیرممکن می‌سازد. چنان‌چه این هدایا به لحاظ تعداد کاملا حساب شده تولید شوند، مشکلی پیش نمی‌آید، اما اگر اضافه بیایند و بخواهید در دیگر زمان‌ها هدیه بدهید، با مشکل جدی مواجه خواهید شد.

۵- کاربرد و استفاده از هدیه به گونه‌ای باشد که تاریخ مصرف نداشته باشد.

۶- هدیه باید به گونه‌ای طراحی شود که در اثر گذر زمان، حتی‌الامکان بر ارزش‌اش افزوده شود. به عنوان مثال یک اثر هنری، در اثر زمان ارزشمندتر خواهد شد. یک کتاب، یک دست نوشته، یک عکس پرخاطره و امثال آن‌ها.

طراحی تراکت هدایای تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: