طراحی تراکت غذای آماده سرآشپز

طراحی تراکت غذای آماده سرآشپز

طراحی تراکت غذای آماده سرآشپز توسط تیم طراحی بنر ساز انجام شده است.طراحی تراکت یکی از نیازهای اساسی برای کسب و کارهاییست که به فکر تبلیغات محیطی هستند. ما هر روزه در اطراف خود با انواع تراکت های تبلیغاتی روبرو میشویم. برای همه ما پیش آمده که در حال قدم زدن در خیابان باشیم و کسی به ما برگه ی تبلیغاتی داده باشد. این برگه های تبلیغاتی، تراکت یا فلایر نام دارند.

 

 

 

تراکت ها کاغذهای تبلیغاتی می باشند که مجموعه ای از توضیحاتی به همراه تصاویر بوده که شرکت ها و صاحبان تجارت و فن و … برای معرفی خدمات و محصولات خود از آن استفاده می نمایند. معمولا تراکت در سایزهای کوچک و قابل حمل طراحی می شوند و در مکان های پربازدید پخش می گردند.
علاوه بر نقش تبلیغاتی داشتن تراکت ها می توان از آن برای آگاهی مردم در زمینه های آسیب های اجتماعی, بهداشت و درمان, مسائل روز حقوقی و … استفاده نمود.
برای این که بتوانیم نتیجه ای بهتر بگیریم لازم است در زمان طراحی یک سری نکات و اصول را رعایت کنیم تا تراکت ها جذابیت بیشتری کسب نموده و بتواند مخاطبان را جذب پیام و تبلیغات گرداند. ما در طراحی تراکت غذای آماده سرآشپز این نکات مهم را رعایت کرده ایم :

 

۱. شناشایی مخاطب

بررسی کنید تا مخاطبان خود را بهتر بشناسید. پیام و چگونگی گفتار خود را متناسب با مخاطبانتان انتخاب کنید. برای مثال شما می خواهید تراکتی برای علاقهمندان به لوازم ورزشی تهیه کنید .ممکن است دیگران حتی نیمی از نوشتهها و توضیحات تراکت را درک نکنند که این موضوع مهم نیست، زیرا این افراد احتمالا علاقهای به ورزش ندارند.

۲. استفاده از عنوان جذاب در تراکت

برای پیدا کردن یک عنوان مناسب برای تراکت خود، خوب فکر کنید. این عنوانها باید جذاب و مرتبط به کسب و کار شما باشند. با خواندن عنوان تراکت، خواننده باید دریافت درستی از آنچه شما انجام میدهید به دست آورد.

۳. یک گام جلوتر بودن از رقبا

بازگو کردن راهها یا دلایلی که نشان می دهد شما انتخاب بهتری از رقبای خود هستید. این موارد را با حروف بزرگتر و برجسته، در میان صفحه قرار دهید.

۴. تهیه فهرستی از مهم ترین خدمات 

حداقل ۵ برتری که خدمات یا محصول شما برای مشتری فراهم میکند را با روشنترین روش ممکن فهرست کنید. این راه سریع ترین روشی است که شما با بهکارگیری آن، میگویید که چرا مشتری باید شما را انتخاب کند.
بزرگترین نکته هر تراکت، تبلیغ و آگاهی دادن است. باید توجه کرد که از آنها تنها میتوان در یک سری زمینههای خاص استفاده کرد مثل معرفی محصولات موجود یا جدید، فروشها، سرویسها، رویدادها یا جشنوارههایی که بهزودی برگزار خواهد شد. با استفاده از تراکت میتوان مزیت استفاده از کالایی که در تلاش برای فروش آن هستید را تبلیغ و بیان کنید. شما باید دلایلی را ارائه دهید که مشتری قانع شود از میان محصولات دیگر، محصول شمارا برگزید. دقت کنید که این کار را بهسادگی انجام دهید و بگیرید فقط نکات اصلی را در نظر بگیرید.

۵. استفاده از تصاویر و شکل

تصاویر تأثیر فوقالعادهای در طراحی تراکت دارند مخصوصاً اگر شما قصد دارید با این روش، محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنید. استفاده از تصاویر باکیفیت و شکلهای قابلتوجه، اثربخشی شکلهای دیگر و همچنین برندتان را تکمیل میکند و به شما این اطمینان را میدهد که تراکت شما به حد کافی جذاب و گیراست. بهعلاوه، اگر انتظار دارید که مردم تراکت شمارا بردارند و بخوانند پس استفاده از تصاویر و شکلهای باکیفیت بسیار ضروری است.

۶. سازماندهی اطلاعات تراکت

بهکارگیری نکتههای کوتاه، جملات دستهبندی شده و اینفوگرافی در یک تراکت ، اطلاعات شما را به گونهای ساماندهی میکند که بسیار آسان تر قابل خواندن باشند.

 

بعد از طراحی و چاپ تراکت مهم می رسیم به مهم ترین قسمت آن یعنی پخش تراکت، باید در پخش تراکت کاملا هوشمندانه رفتار کنید تا بیشتر بازدهی را داشته باشید و تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که دقیقا تراکت های خود را درجایی بخش کنید که مخاطب های هدف شما در ان جا قرار دارند. در این صورت است که میتوانید از چاپ و پخش تراکت کسب و کار خودبهترین نتیجه را دریافت کنید.

تیم طراحی بنر ساز با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه طراحی تراکت در خدمت شما عزیزان می باشد. برای مشاهده تعرفه طراحی بنرساز کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: