طراحی بیلبورد رستوران غزال

طراحی بیلبورد رستوران غزال

طراحی بیلبورد رستوران غزال

طراحی بیلبورد رستوران غزال به صورت حرفه ای

طراح: فرزام قلیزادگان | نرم افزارهای استفاده شده: فتوشاپ

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

 

طراحی بیلبورد رستوران غزال

 

مشتریان همانند بیست یا سی سال قبل به بیلبوردها و تبلیغات روی آن نگاه نمی کنند. با اینکه آن ها ممکن است هنوز هم بیلبوردها را فضای تبلیغاتی خاص بدانند اما بیشتر به گوشی های موبایلی هوشمند، تبلت ها و سیستم های بازی خود علاقه مند هستند. به همین خاطر چشم هایشان بیشتر به سمت پایین خیره می شود و قسمت های بالا همچون بیلبوردها کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

با اینحال چنین موضوعی بدین معنی نیست که تبلیغات موجود بر روی بیلبوردها باید نادیده گرفته شود. این روزها بلیبوردها در هر جایی نصب می شوند و می توانند تاثیر بسیار قدرتمندی بر روی برند داشته باشند. از آنجایی که تبلیغات در فضای باز به یک حوزه رقابتی در میان افراد تبدیل شده است و تبلیغات دیجیتال و کمپین های دیجیتال مارکتینگ نیز یکی از رسانه های انتخابی برتر افراد است، باید بدانید چگونه می توانید تبلیغات خود را به مشتریان عرضه نمایید. آماده نمایش محصولات و خدمات خود هستید؟ کار خلاقانه ای انجام داده اید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد ۱۰ استراتژی صحبت کنیم که شما را مطمئن می سازد بیلبوردها شانس بسیار زیادی برای جلب توجه افراد و مهم تر از آن، به خاطر سپاری برند داشته باشند. از این نکات می توانید برای جلسات خود با شرکت تبلیغاتی مجری استفاده نمائید.

طراحی بیلبورد رستوران غزال

به خاطر داشته باشید زمانی که در حال دیدن بیلبوردها هستید، زمانی زیادی برای بررسی آن ها ندارید. معمولا به طور میانگین، برای خواندن هر بیلبورد، حدود ۶ ثانیه زمان اختصاص داده می شود. به همین خاطر تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از شش کلمه برای انتقال پیام برند است. بسته به طول محتوا و راحتی خواندن آن می توانید چند کلمه دیگر به آن اضافه کنید اما در طراحی بیلبوردها و استرابورد به عنوان یک قانون کلی بهتر است بدانید که متن شما هر چقدر کمتر باشد بهتر است.

بیشتر اوقات بیلبوردها تلاش می کنند توجه رانندگان خودروها، موتورسیکلت ها و دوچرخه سواران و پیاده ها را به خود جلب کنند. ( شما تنها چند ثانیه برای جلب توجه افراد در اختیار دارید). همین امر باعث می شود دو راهی جذابی برای تبلیغ کننده ایجاد شود.

قبل از هر چیزی شما دوست دارید افراد به تبلیغی که نوشته اید توجه کنند. اما نمی خواهید مسئول تصادفات و حوادث شدید رانندگی باشید. به همین خاطر باید مراقب حواس پرتی افراد باشید. با اینکه این موضوع در بیشتر رسانه ها دیده می شود اما بیلبورد اهمیت بسیار زیادی در این زمینه دارد و باید تعادل خوبی در جلب توجه افراد ایجاد شود.

طراحی بیلبورد رستوران غزال

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: