بنر گیف فرادرس

طراحی بنر گیف فرادرس یکی از آخرین نمونه کارهای تیم طراحی بنرساز می باشد.

 

بنر گیف فرادرس

بنر گیف سایت فرادرس

بنر گیف فرادرس - طراحی شده توسط سایت بنرساز

بنر گیف فرادرس

طراحی بنر گیف متحرک سایت فرادرس، توسط تیم طراحی بنرساز طراحی و اجرا شده است. برای ثبت سفارش طراحی یا مشاهده نمونه کارهای ” بنر گیف ” کلیک کنید.

ابعاد بنر گیف

سه بنر متحرک برای تبلیغات کلیکی برای تبلیغات کلی سایت در سایزهای زیر طراحی شده است:

  • ۷۲۸-۹۰
  • ۴۶۸-۶۰
  • ۳۰۰-۲۵۰

سایت فرادرس ( www.Faradars.org ) یکی از بهترین سایت های ایران در زمینه آموزش می باشد. این سایت به طور کلی در زمینه های زیادی فعالیت می کند ولی در این کمپین تبلیغاتی به موضوعات طراحی سایت، زبان خارجی، طراحی گرافیک، اکسل، برنامه نویسی، توسعه فردی، بورس و بازارهای مالی و دروس دانشگاهی پرداخته است.

آیکون های اختصاصی استفاده شده در بنرهای Gif

برای هر یک از عنوان های آموزشی یک آیکون اختصاصی که توسط تیم طراحی فرادرس آماده شده است، در طراحی بنر استفاده شده است. به این صورت که اگر شما وارد سایت اصلی هم شوید برای دسته بندی از همین آیکون ها استفاده شده است.

این نظم در طراحی و ساماندهی آیکون ها، نشان دهنده نظم و کار بسیار دقیق تیم دیجیتال مارکتینگ فرادرس می باشد.

شعار اصلی بنر فرادرس

در این پک بنرهای تبلیغاتی گیف از یک شعار بسیار هوشمندانه با موشن چشم نواز استفاده شده است. ” یادگیری، همیشه، همه جا، فرادرس ” این شعار برای بنرهای گیف استفاده شده است تا نام فرادرس را در کنار یادگیری در ذهن مخاطب القا کند.

دکمه کال تو اکشن بنر

در طراحی این بنر از یک دکمه ” کلیک کنید! ” به عنوان کال تو اکشن در همه صفحات بنر استفاده شده است که با عوض شدن رنپ پشت زمینه، رنگ دکمه کال تو اکشن نیز تغییر می کند.

ترکیب رنگی بنر

در این بنر از ترکیب رنگی اصلی سایت فرادرس استفاده شده است. رنگ های آبی و زرد، رنگ های ثابت و اصلی برند فرادرس می باشد که در بنرهای گیف تبلیغاتی نیز از همین رنگ ها استفاده شده است.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: