بنر گیف شاتل

طراحی بنر گیف شرکت شاتل توسط بنرساز

یکی از جدیدترین نمونه کارهای تیم طراحی بنرساز

بنر گیف شاتل - بنرساز
بنر گیف شاتل

بنر گیف طراحی شده برای شاتل

بنر گیف شرکت شاتل

بنر گیف شرکت شاتل

طراحی پکیج بنرهای گیف تبلیغاتی شرکت شاتل www.shatel.ir توسط تیم طراحی بنرساز انجام شده است. این پکیج به صورت حرفه ای و در سایزهای متنوع طراحی شده است که فقط ۳ نسخه آن در قسمت بالا قابل مشاهده می باشد.

برای ثبت سفارش طراحی یا مشاهده نمونه کارهای ” بنر گیف ” کلیک کنید.

سایزهای بنر گیف

به طور کلی این پکیج در بیش از ۱۰ سایز طراحی شده است، ولی در این صفحه فقط ۳ نسخه از آن را که به  ترتیب سایزهای زیر می باشند را مشاهده می کنید:

  • ۷۲۸-۹۰
  • ۲۸۰-۱۱۲
  • ۳۰۰-۲۵۰

همه سایزها به پیکسل ( px ) می باشد.

 

رنگبندی استفاده شده در بنر

در طراحی این پکیج از رنگ سرمه ای سازمانی شرکت شاتل با کد رنگی #۰۱۳b7e به عنوان رنگ اولیه و رنگ نارنجی با کد رنگی #f36f21 در برخی قسمت های بنر استفاده شده است.

از نظر تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ حرفه ای، همه بنرها و پروژه های تبلیغاتی شرکت شاتل، می بایست در همین رنگبندی طراحی و اجرا شود.

 

مخاطب هدف بنر

این تبلیغات به صورت عمومی نمی باشد و اکثریت مردم مخاطب هدف این بنرها نخواهد بود.

مخاطب هدف این پکیج، مدیران و صاحبین شرکت های بزرگ می باشد که ” راهکارهای سازمانی ” شرکت شاتل در این تبلیغات عنوان شده است.

 

کال تو اکشن بنر

در این پکیج، از کال تو اکشن استفاده نشده است! شاید بپرسید چرا یا نحوه طراحی را مورد انتقاد قرار دهید. ولی پاسخ این سوال این است که به همان دلیل که در بخش قبلی ذکر شد، مخاطب هدف این بنر مردم عادی نیستند و کلماتی مانند کلیک کنید یا… در بنر برای مدیران سازمان ها و شرکت ها متنی نا خوشایند می باشد.

پیشنهاد تیم طراحی بنرساز این است که در بنرهای خود، با توجه به مخاطب هدف دکمه های کال تو اکشن را استفاده کنید.

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: