طراحی بنر اینستاگرام ارم بلاگ

طراحی بنر اینستاگرام ارم بلاگ توسط بنرساز، برای مشاهده نمونه کارهای “بنر اینستاگرام” کلیک کنید!

بنر تبلیغاتی ارم بلاگ

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در سایز ۱۰۸۰px – 1080px توسط تیم طراحی بنرساز انجام شده است. مجله آنلاین ارم بلاگ، یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های سرویس وبلاگدهی در ایران می باشد.

این بنر تبلیغاتی به منظور معرفی ” پکیج تبلیغات نامحدود! ” ارم بلاگ طراحی شده است.

 

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام ارم بلاگ | بنرساز

رنگبندی بنر ارم بلاگ

در طراحی بنر اینستاگرام ارم بلاگ از کد رنگی #۵۶۹۳۸b که رنگ سازمانی ارم بلاگ می باشد استفاده شده است. این رنگ با ترکیب مشکی و سفید زیبایی منحصر به فردی را به این بنر بخشیده است.

سایز بنر تبلیغاتی

این بنر در نسبت ۱ – ۱ طراحی شده است، به صورت مربع که قابل استفاده در تبلیغات پست اینستاگرام، تبلیغات ایمیلی و… نیز می باشد. سایز دقیق این بنر ۱۰۸۰px – 1080px با رزولیشن ۷۲ می باشد.

مخاطب هدف بنر

مخاطب هدف این بنر، صاحبین وب سایت ها می باشد. همه صاحبین وب سایت ها به دنبال افزایش بازدید و فروش در سایت خود هستند. مجله آنلاین ارم بلاگ با این بنر، ۴ نوع خدمات تبلیغاتی خود را معرفی کرده است.

  1. تبلیغات همسان
  2. تبلیغاتی بنری
  3. تبلیغات نوتیفیکیشن
  4. تبلیغات متنی

فونت استفاده شده در بنر ارم بلاگ

در طراحی این بنر از فونت بسیار زیبای Iransans x استفاده شده است. این فونت دارای ۹ وزن مختلف می باشد که در طراحی این بنر از ۳ وزن آن استفاده شده است.

 

بنر حرفه ای برای تبلیغات در اینستاگرام

اگر شما هم می خواهید در اینستاگرام یک تبلیغات پر بازده را داشته باشید، حتما باید محتوای تبلیغات با کیفیتی داشته باشید. بنر اینستاگرام ارم بلاگ که در این صفحه مشاهده می کنید یک بنر حرفه ای با رعایت استاندارد های دیجیتال مارکتینگ طراحی شده است که در نگاه اول نظر مخاطب هدف را جلب می کند.

برای ثبت سفارش طراحی بنرهای تبلیغاتی می توانید با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: