افزایش بازدید ریلز

روش های افزایش بازدید ریلز

روش های افزایش بازدید ریلز کدامند؟ در اینجا به معرفی چند روش برای افزایش بازدید ریلز را برایتان معرفی خواهیم کرد، پس تا انتها همراه ما باشید

افزایش بازدید ریلز امروزه یکی از دغدغه های کاربران اینستاگرام می باشد. این شبکه اجتماعی پرطرفدار چند وقتی است که تاکید خاصی روی ریلز داشته و کاربران را تشویق به ساخت و اشتراک آنها می کند. البته همین قضیه به نفع کاربران است، چرا که افزایش بازدید ریلز نه تنها موجب افزایش فالوورهای جدید می شود، بلکه به شناخته شدن شما کمک زیادی می کند. پس اگر صاحب کسب و کار و یا علاقه مند به تولید محتوا هستید، این نکات در مورد افزایش بازدید ریلز را از دست ندهید.

چطور بازدید ریلز را افزایش بدهیم؟

قبل از اینکه روش های افزایش بازدید ریلز را بررسی کنیم، لازم است بدانیم در قوانین اینستاگرام چه چیزی به عنوان بازدید محسوب می شود. اینستاگرام تنها پس از سه ثانیه تماشا تعداد بازدیدها را می‌شمرد، پس بازدیدکنندگان شما نباید قبل از 3 ثانیه ریل شما را رد کنند. علاوه بر این، اینستاگرام تنها چند بازدید اول هر کاربر را به حساب می آورد. همچنین تماشای ریل خودتان به عنوان بازدید حساب نمی شود.

حالا که با قانون بازدید ریلز اینستاگرام آشنا شدیم، در ادامه به روش های افزایش آن می پردازیم:

افزایش-بازدید-ریلز

چند ثانیه اول، تاثیر خودت را بگذار!

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای ثبت بازدید به حداقل 3 ثانیه توجه نیاز دارید. پس نباید زمان را هدر بدهید! بهترین و جذاب ترین قسمت موضوع ویدئو شما باید در چند ثانیه اول اتفاق بیافتد. بسته به نوع محتوایی که تولید کرده اید، تکنیک های متفاوتی می توانید اعمال کنید. به عنوان مثال، می توانید نقطه اوج ویدئو خود را در اول ریل نشان دهید و دعوت کنید تا مخاطبانتان تا آخر با شما همراه باشند. همچنین می توانید در ابتدای ویدئو، قول یک سورپرایز یا جایزه را بدهید تا بتوانید آنها را تا آخر ویدئو نگه دارید.

اگر می‌خواهید ریلز یا پست های اینستاگرام را دانلود کنید، حتما مقاله ” بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ” را نیز مطالعه کنید!

ریل را در صفحه اصلی پیج قرار بده!

در هنگام اشتراک گذاری ریل های خود، حتما آن ها را در صفحه اصلی در کنار پست ها هم قرار بدهید. با این روش ساده، بازدید بیشتری خواهید گرفت. برای اینکار، در تنظیمات ریل، از قسمت Manage گزینه Add to profile grid را انتخاب کنید.

اگر هم فکر می کنید با اینکار ظاهر پیج تان به هم می خورد، می توانید یک کاور مطابق با ظاهر پیج خود روی ریل قرار دهید. می توانید برای سفارش هرگونه بنر اینستاگرام با تیم بنرساز در ارتباط باشید.

از آهنگ های ترند و محبوب استفاده کن!

استفاده از آهنگ های ترند بدون شک یکی از بهترین روش هایی است که باعث می شود ریل شما در اکسپلور کاربران دیگر دیده شود. این کار به الگوریتم اینستاگرام نشان می دهد که کاربران دیگری که آن آهنگ را نیز دوست دارند، ویدیوی شما را نیز دوست خواهند داشت.

از کلمات کلیدی روی ویدئو استفاده کن!

همانطور که کپشن ها در الگوریتم اینستاگرام مهم هستند، متن روی ویدئو هم می تواند تاثیری در این رابطه داشته باشد. اگرچه 100% در رابطه با نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام مطمئن نیستیم، ولی توجه به این نکته ضرری ندارد. به علاوه، قرار دادن کلمات کلیدی روی ویدئو می تواند برای بازدیدکنندگان هم جذاب باشد.

لازم به ذکر است که برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام، باید فایل خروجی شما از حجم و کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله ” تنظیمات خروجی فتوشاپ برای اینستاگرام ” را مطالعه کنید.

ریلز کمتر از 10 ثانیه بساز!

بازدیدکنندگان بطور میانگین فقط 8 ثانیه می توانند روی یک ویدئو تمرکز کامل داشته باشند. پس احتمال اینکه مخاطب حوصله تماشای ریل طولانی شما را نداشته باشد، زیاد است. مگر اینکه با توجه به نکاتی که در بالا اشاره کردیم، بتوانید با تکنیک های خاص مخاطب را در چند ثانیه اول جذب خود کنید. البته ناگفته نماند که مخاطب شما نقش زیادی در تعیین این موضوع دارد. پس بهتر است مخاطب خود را بشناسید و با توجه به سلیقه آن ها، طول ویدئوهای خود را تعیین و تولید کنید.

افزایش بازدید ریلز شما منجر به افزایش فالوورهای بیشتری خواهد شد. به علاوه، اگر صاحب برند هستید، ریل های پر بازدید به ایجاد اعتماد و شناخته شدن برندتان کمک زیادی می کنند. پس حتما سعی کنید نکاتی که در بالا گفته شد را در تولید ریل های خود استفاده کنید.

کاور ریلز یکی دیگر از نکات مهمی است که میتواند باعث افزایش بازدید ریلز شود. برای آشنایی با چند مورد از برنامه های کاربردی ساخت کاور ریلز، پیشنهاد میکنیم مقاله ” بهترین برنامه ساخت کاور ریلز اینستاگرام ” را نیر مطالعه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: