بهترین نرم افزار های طراحی بنر گیف

نرم افزارهای طراحی بنر گیف بسیار متعدد هستند که هم برای ویندوز و هم برای گوشی وجود دارند در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین ها آشنا کنیم.

 بهترین گزینه برای تبلیغات کلیکی

بنر گیف به علت کم بودن حجم و ساخت راحت نسبت به ویدئو بهترین گزینه برای تبلیغات کلیکی شما می باشد . همچین با استفاده از این تکنیک می‌توان انیمیشن‌های جذاب برای جلب‌توجه بیشتر در بخش‌های مختلف سایت مانند قسمت تماس با ما، فرم دریافت ایمیل و … تولید کرد.به همین دلیل است که بنر گیف طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

بهترین نرم افزار های طراحی بنر گیف

 Adobe Photoshop 

اگر طراح یا عکاس باشید حتما با برنامه فتوشاپ آشنایی دارید . یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها برای طراحی انواع بنر ، ویرایش عکس و علاوه بر این طراحی بنر گیف می باشد. شما می‌توانید کنار همه امکانات این برنامه، برای طراحی و ساخت فایل‌های گیف هم از آن استفاده کنید.نرم‌افزار فتوشاپ به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید با دنباله عکس‌های به هم پیوسته، گیف‌های زیبایی خلق کنید. شما می‌توانید در مسیر Window > Timeline > Timeline panel به این ابزار دسترسی داشته باشید. امکان ایجاد خلاقیت زیاد در این برنامه بسیار زیاد می باشد.

 

نرم افزار طراحی بنر گیف

 FileViewer Plus

این برنامه یک نمایشگر فایل جهانی برای سیستم عامل ویندوز است که می‌تواند بیش از ۳۰۰ نوع فایل با فرمت‌های مختلف را باز کرده و نمایش دهد. فایل‌های GIF هم در این برنامه پشتیبانی می‌شوند. این نمایشگر به شما اجازه می‌دهد فایل‌های گیف را باز کنید، ببینید، ویرایش و ذخیره کنید. این برنامه رابط کاربری آسان و سریع دارد.بهترین چیز درباره این برنامه آن است که شما می‌توانید نسخه کامل با همه امکانات این برنامه را به صورت رایگان دانلود و به مدت محدود امتحان کنید.

نرم افزار طراحی بنر گیف

 

 GIF Viewer

این برنامه را هم میتوانید به صورت رایگان و هم به صورت پولی تهیه و نصب کنید و میتوانید فایل های تصویری را پشت سرهم به صورت یک ویدئو تماشا کنید. همچنین نسخه پولی GIF Viewer قابلیت‌هایی مانند پخش و توقف ویدئو، تغییر اندازه، جلو یا عقب بردن ویدئو و… را به شما ارائه می‌دهد.تنها نکته این برنامه آن است که گاهی حین کار کمی کند می‌شود. این اتفاق گاهی پیش می‌آید و چیزی نیست که باعث شود کاربران از کار با این برنامه منصرف شوند.

نرم افزار طراحی بنر گیف

 

امیدواریم این نرم افزارهای طراحی بنر گیف که به شما معرفی کردیم برای شما سود مند باشد.

شما می‌توانید با ارائه‌ تبلیغات خود با یک بنر گیف منحصر‎به‌فرد در سایت‌های پربازدید، خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهید . برای طراحی بنر گیف کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: