بنر گیف سایت تلفن ابری

بنر گیف سایت تلفن ابری

بنر گیف سایت تلفن ابری توسط تیم طراحی “بنرساز” اجرا شده است. همانطور که می دانید، طراحی بنر گیف برای سایت یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی برای جلب توجه مخاطبان و مشتریان است. استفاده از این بنرهای تبلیغاتی نقش مهمی در کمپین های تبلیغاتی دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از نمونه های طراحی بنر گیف بپردازیم:

بنر گیف سایت تلفن ابری “همکاران”

بنرهای گیف تبلیغاتی با استفاده از تصاویر متحرک و جذاب، توانایی ارائه پیام‌های تبلیغاتی را با شیوه‌ای زیبا دارند. این تصاویر متحرک نه تنها محتوا را تازه و جذاب می‌کنند بلکه به مخاطبان اجازه می‌دهند تا با زمینه تبلیغ و برند تعامل بیشتری برقرار کنند.

طراحی بنر گیف سایت تلفن ابری به صورت حرفه ای و در سبک مینیمال و با استفاده از رنگ سازمانی آن طراحی شده است. سایز های مختلف این بنر را می توانید در قسمت زیر مشاهده کنید:


بنر گیف سایت تلفن ابری
300-250

بنر گیف سایت تلفن ابری
970-250

بنر گیف
300-100

728-90

468-60

120-600

تعرفه بنر گیف چگونه تعیین می شود؟

تعرفه بنر بر اساس تعداد اسلایدها تعیین می‌شود. اگر شما نیز قصد دارید تا کسب و کار خود را به صورت هوشمند در معرض دید کاربران اینترنتی قرار دهید، می توانید با تیم طراحی بنر ساز در تماس باشید:

طراحی بنر گیف

بنر گیف چه اهدافی را به دنبال دارد؟

ساخت بنر تبلیغاتی گیف در مقایسه با ویدئو حجم بسیار کمتری دارد. همین دلیل ساده بنرهای گیف را به بهترین انتخاب برای تبلیغات کلیکی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام، ایمیل مارکتینگ تبدیل کرده است. علاوه‌براین با استفاده از این تکنیک می‌توان انیمیشن‌های جذاب برای جلب‌توجه بیشتر در بخش‌های مختلف سایت مانند قسمت تماس با ما، فرم دریافت ایمیل و … تولید کرد.

  • بنر gif تبلیغاتی ببا اهداف زیر طراحی می شود:
  • افزایش اعتبار به برند
  • افزایش بازدید سایت
  • جلب مخاطب
  • اطلاع رسانی
  • افزایش نرخ تبدیل مشتری
  • افزایش نرخ کلیک

نکات مهم در طراحی بنر گیف

  • ترتیب خواندن مطالب و عنوان‌های مهم به درستی رعایت شده باشد.
  • توصیه می‌شود کال تو اکشن در طول بنر ثابت باشد، اما اگر این امکان وجود نداشت حتما باید در پایان حرکت طرح بنر، نمایش داده شود.
  • از تصاویر مرتبط و باکیفیت، عناصر بصری جذاب و حرکات پویا استفاده شود.
  • بنر باید به گونه‌‌ای طراحی شود که حجم آن بعد از خروجی نهایی، بیشتر از ۱۵۰ کیلوبایت (برای تبلیغات بنری و کلیکی) نباشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: