بنر برای تبادل اینستاگرام

بنر برای تبادل اینستاگرام چیست؟ چگونه می توانیم یک بنر جذاب برای تبلیغات به صورت تبادل در شبکه اجتماعی اینستاگرام داشته باشیم؟

تبلیغات در اینستاگرام به صورت تبادل یکی از کم هزینه ترین و پر طرفدارترین نوع تبلیغات ها می باشد. یکی از نکاتی که بازدهی این نوع تبلیغات را بالا می برد بنر تبادل اینستاگرام می باشد.

در بنر شما باید اصول تبلیغاتی رعایت شود تا بازدهی مطلوب را از تبادل بگیرید که در ادامه به معرفی برخی از آن ها اشاره می کنیم.

سفارش بنر برای تبادل اینستاگرام

اگر شما هم می خواهید که بازدهی زیادی از تبادل های خود در اینستاگرام بگیرید حتما اقدام به سفارش بنر اینستاگرام کنید تا یک بنر حرفه ای همیشه برای پیج خود داشته باشید.

بسیاری از مدیران پیج ها به صورت اشتباه از عکس پروفایل یا یک عکس بسیار ساده برای تبادل استفاده می کنند که طبیعتا بازدهی لازم را نخواهد داشت.

شما می توانید انواع سفارش طراحی بنر را از سایت بنرساز به صورت آنلاین ثبت کنید.

بنرهای آماده برای تبلیغات استوری

همچنین می توانید از بنرهای آماده برای تبلیغات نیز استفاده کنید. برای این کار لازم است با توجه به نوع پیج و کسب و کارتان نام آن را به انگلیسی در سایت Freepik جستجو کنید تا طرح های آماده را دانلود کنید و متن های تبلیغاتی خود را با استفاده از خود اپلیکیشن اینستاگرام در داخل بنر بنویسید.

سایت فری پیک برای دانلود بنر

متن تبادل در اینستاگرام

محتوای متنی، یکی از مهم ترین فاکتورهای تبلیغات شما می باشد، هیمشه سعی کنید از متن هایی در تبادل های خود استفاده کنید که مخاطب را کنجکاو کند تا از پیج شما بازدید کند!

  • ادامه مطلب در پیج زیر
  • هایلایت زرد رنگ رو تو پیج زیر حتما ببین
  • پیج فقط به مدت ۱ ساعت بازه حتما فالو کنید!
  • و…

با استفاده کردید چنین متن هایی در متن تبادل خود در اینستاگرام، می توانید پروفایل ویزیت بسیار بالایی داشته باشید، حتما توجه داشته باشید که پیج شما از نظر بیو، پروفایل، هایلایت و پست ها باید به قدری جذاب باشد تا مخاطب آن را فالو کند!

قیمت طراحی بنر تبادل اینستاگرام

قیمت طراحی بنر برای تبادل اینستاگرام برای استوری را در سایت بنرساز می توانید از صفحه تعرفه ها مشاهده کنید.

البته توجه داشته باشید برای به صرفه بودن و حرفه ای بودن پیج کاری، می توانید از خدمات محتواسازی پیج اینستاگرام به صورت ماهانه استفاده کنید.

محتواسازی پیج اینستاگرام که شامل خدمات زیر می باشد می تواند بازدهی تبلیغات شما را چند برابر کند:

  1. طراحی پروفایل
  2. طراحی هایلایت ها
  3. طراحی استوری های روزانه
  4. طراحی کاورهای پست به صورت ورقه ای
  5. و…

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۸۶۶۵ تماس حاصل فرمائید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: