ویژگی های یک بنر تلگرام

طراحی بنر تلگرام یکی از روش های تبلیغات می باشد که می توانید برای شناساندن برند خود استفاده کنید.

تاثیر تبلیغات در تلگرام

تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های مجازی در بین کاربران می باشد که تقریبا می توان گفت همه در تلگرام اکانت دارند . تایمی از روز خود را در تلگرام صرف می کنند ، اگر باهوش باشید تلگرام را انتخاب می کنید چون بهترین فرصت برای تبلیغ است . یکی از روش های تبلیغ در تلگرام استفاده از بنر می باشد که نسبت به بقیه روش ها موثرتر است . بنر و یا تصویر همیشه جزو بهترین روش ها برای انتقال مفهوم به بیننده می باشد ، با استفاده از طراحی بنر مناسب و با کیفیت به خوبی میتوانید مشتریان بالقوه ای را برای خود جذب کنید .

دلایل اهمیت تلگرام در تبلیغ

راحتی می‌‌توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
می‌توان برای گروه‌ها و مخاطبان هدف مختلف، کانال و گروه ایجاد کرد.
بستر برگزاری کمپن‌های تبلیغاتی با اهداف مختلف وجود دارد.

ویژگی های بنر تلگرام حرفه ای

  • کم بودن حجم بنر برای آپلود شدن سریع
  •  بنر خود را در ابعاد مربع (طول و عرض مساوی) طراحی کنید؛ اما در صورت لزوم می توانید ابعاد آن را به دلخواه تغییر دهید؛ هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
  • استفاده از تصایر و فونت های جذاب
  • انتخاب رنگ بر اساس روانشناسی رنگ ، رنگی که استفاده می کنید نباید چشم را تحریک کند.
  • ساده بودن بنر و دوری از شلوغ بودن
  • برند خود را شناسایی کنید، برای طراحی بنرهای خود از لوگوی خود و یک قالب ثابت استفاده کنید.
  • بیک بنر تبلیغاتی تلگرام بایستی در نگاه اول پیام را به مخاطب برساند.
  • از بکارگیری تکنیک CTA غافل نشوید؛ از مخاطبان در انتهای بنر خود بخواهید کاری انجام دهند، مثلاً روی لینک کانال خود کلیک کرده و در کانال عضو شوید.

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: