نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور

نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور

در این مقاله می‌خوانید:

نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور چیست؟ امروزه اینستاگرام یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین نرم افزار های جهان به شمار می آید، افراد بسیاری از این نرم افزار برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. یکی از موثر ترین راه ها برای جذب مشتری در اینستاگرام و زیبا سازی محیط صفحه مجازی، طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام است.

نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور چیست؟ از جدید ترین روش های تبلیغاتی که در سال های اخیر رواج یافته است، می توان به طراحی بنر اینستاگرام اشاره کرد. این بنر تبلیغاتی روشی برای جذب مخاطبان با استفاده از تیترهای جذاب، تصاویر و ویدیو های با کیفیت است. ما در این مقاله از سایت بنر ساز به نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور و نکات مهم در طراحی آن خواهیم پرداخت:

نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور چیست؟

همانطور که می دانید، اینستاگرام یکی ازبزرگ ترین و محبوب ترین برنامه های مجازی است که همه ساله تعداد کاربران آن در حال افزایش است. یکی از مزیت های مهم این نرم افزار، امکان ایجاد کسب و کار و درآمد به صورت آنلاین است. البته برای موفقیت در این کار، رعایت اصول و الگوریتم های اینستاگرام بسیار ضروری است. به عنوان مثال طراحی اصولی بنرهای اینستاگرام می تواند در جذب مخاطب و افزایش تعداد فالوور نقش به سزایی داشته باشد.

برای مشاهده نمونه کارهایطراحی بنر اینستاگرام از سایت بنر ساز بر روی لینک کلیک کنید:

نقش بنر اینستاگرام در جذب فالوور

مهم ترین مزایای طراحی بنر اینستاگرام

از مزایای بنر اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنر اینستاگرام باعث زیبایی در ساختار پیج و تولید محتوای جذاب می شود.
  • از مزایای بارز طراحی بنر اینستاگرام، جلب توجه مخاطب و منحصر به فرد است.
  • بنر اینستاگرام باعث می شود افراد بیشتری از صفحه شما بازدید کرده و محتوای شما را به خاطر بسپارد.
  • بنرهای اینستاگرامی را می توان با تنوع گوناگون طراحی کرده و با خلاقیت از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کرد.
  • طراحی بنر این امکان را به شما می دهد تا یک صفحه منحصر به فرد و متمایز از سایر صفحات داشته باشید.
  • بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام راهی ایده‌آل برای به نمایش گذاشتن محصولات متنوع است. شما می‌توانید با طراحی
    این بنرها رونق زیادی به کسب و کار خود بدهید.

نکات مهم در طراحی بنر اینستاگرامی تاثیرگذار

یکی از راه های موثر در جذب فالوور، استفاده از بنرهای تبلیغاتی جذاب با رعایت اصولی الگوریتم های اینستاگرام است. برای جلب توجه بیشتر مخاطبان و افزایش واچ تایم باید بستری برای تعامل و ارتباط با مخاطبان ایجاد شود. در ادامه مطلب به برخی از نکات مهم برای طراحی بنر اینستاگرامی اشاره خواهیم کرد:

  • استفاده از طرح های ساده و قابل فهم
  • انتخاب فونت مناسب و خوانا مانند ( فونت تیترپلاس، فونت کلمه، فونت ایران سنس و …)
  • انتخاب رنگ مناسب برای طراحی پست و استوری مانند ( سفید، زرد، آبی، سبز و …)
  • تنظیم تصویر ( ترجیحا قرار دادن متن و تصویر در قسمت وسط)
  • استفاده از استوری های تبلیغاتی و call to action و دعوت از مخاطب برای انجام کار ( مانند جملات “ما را دنبال کنید”، “منتظر مطالب جذاب ما باشید” و …)
  • استفاده از سایز های استاندارد برای پست و استوری ( مانند سایز 9:16 برای استوری ها و ریلزها، سایز 1:1 و 4:5 برای پست ها)

در مقالات بعدی، ابزارها و سایت‌هایی را که می‌توانند شما را در طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی جذاب در اینستاگرام یاری رسانند، معرفی خواهیم کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *