نرم افزارهای طراحی بنر اینستاگرام

در این مقاله می‌خوانید:

نرم افزار‌های طراحی بنر اینستاگرام امروزه به عنوان یکی از ابزار های تبلیغاتی و جذب مشتریان شناخته می شوند. این نرم افزار ها در فروشگاه های مجازی مانند پلی استور و اپ استور قابل دانلود بوده و امکان ساخت بنرهای تبلیغاتی برای اینستاگرام و سایر برنامه ها را فراهم می کند. در این مطلب از سایت “بنرساز” قصد داریم چند مورد از نرم افزار های طراحی بنر اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم:

نرم افزار های بنر اینستاگرام

نرم افزار های طراحی بنر اینستاگرام یکی از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز برای ساخت بنرهای تبلیغاتی به شمار می روند. بنری که برای صفحات اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد، باید هدف مشخصی را دنبال کند. قبل از طراحی آن باید به نوع صفحه اجتماعی، موضوع کسب و کار و مخاطبان هدف توجه شود. در واقع با رعایت این نکات می توان ارتباط موثری بین مخاطبان ایجاد کرده و تعامل بیشتری با آن ها داشته باشید. از مهم ترین نکات برای طراحی بنر اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهتر است از تصاویر و محتوای با کیفیت استفاده کنید.
  • سعی کنید بنرهای خلاقانه طراحی کنید تا مخاطبان بیشتری را به خود جذب کند.
  • توجه داشته باشید محتوای بنر باید با موضوع صفحه اینستاگرام مرتبط باشد.
  • از متن ها و فونت های جذاب با رنگ های متناسب استفاده کنید.
  • بهتر است اطلاعاتی مانند لوگو، پیام اصلی پست و راه های ارتباطی را در بنر های تبلیغاتی اینستاگرام درج کنید.

نرم افزار ساخت بنر اینستاگرام با گوشی

برای اینکه بتوانید بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام خود را طراحی کنید، بایستی با نرم افزار هایی که در این زمینه وجود دارند، آشنا شوید. به کمک این نرم افزارها می توان تصاویر، متن، پس زمینه و رنگها را با یکدیگر ترکیب کرده و بنرهای جذابی را برای اینستاگرام طراحی کرد.

اگر شما نیز صاحب کسب و کار آنلاین هستید، مطمئنا برای معرفی محصولات و خدمات خود از طریق پلتفرم اینستاگرام به دنبال یک محتوای با کیفیت و طراح ماهر نیاز دارید. اما برای اینکه بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، می توانید از نرم افزار های آماده برای طراحی بنر خود استفاده کنید.

بدین منظور ما در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین نرم افزار های طراحی بنر اینستاگرام را به شما معرفی کنیم:

  1. نرم افزار طراحی پوستر کنوا (Canva)
  2. نرم افزار طراحی پوستر لبز (PosterLabs)
  3. نرم افزار طراحی بنر پوستر میکر (Poster Maker)
  4. برنامه تکست گرام (Textgram)
  5. برنامه طراحی پیکس آرت (Picsart)
  6. نرم افزار ویرایش اسنپ سید (Snapseed)

نرم افزار های طراحی بنر اینستاگرام

در قسمت پایین به معرفی 4مورد از این برنامه ها خواهیم پرداخت:

نرم افزار طراحی پوستر کنوا (Canva)

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها برای طراحی بنر اینستاگرام محسوب می شود. با استفاده از برنامه کنوا می توانید از انواع قالب های آماده برای افزودن تصاویر و متن ها، ویرایش رنگ، نور و کنتراست عکس ها استفاده کنید. این برنامه قابلیت اشتراک گذاری طراحی های شما را نیز دارد؛ می توانید بنر تبلیغاتی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن کنوا این امکان را به شما می دهد تا سایز های دلخواه خود را برای استوری و پست انتخاب کرده و تغییرات لازم را برای کار خود اعمال کنید.

نرم افزار طراحی پوستر لبز (PosterLabs)

یکی از برنامه های نرم افزار طراحی بنر اینستاگرام با استفاده از این برنامه می توانید انواع بنر های تبلیغاتی را برای اینستاگرام، جلد فیلم ها، مجلات و … طراحی کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید مناسب بوده و قابلیت اشتراک گذاری، ساخت بنر فیلم، انواع قالب ها و افکت های آماده از دیگر ویژگی های آن می باشد. نرم افزار PosterLabs دارای سه دسته الگوی کلاسیک، ساده و شیک است. با انتخاب عکس دلخواه خود و الگوی متناسب با آن می توانید طرح های جالبی را ایجاد کنید.

نرم افزار ویرایش اسنپ سید (Snapseed)

یکی از برنامه های محبوب برای ویرایش عکس در اینستاگرام، اپلیکیشن Snapseed می باشد. از این برنامه می توان هم در سیستم عامل های اندروید و ios ، هم در سیستم عامل ویندوز برای دسکتاپ استفاده کرد. از مهم ترین ویژگی های برنامه اسنپ سید، می توان به امکان ویرایش تک تک جزئیات و ذخیره انواع فیلتر ها اشاره کرد.

برنامه طراحی پیکس آرت (Picsart)

با استفاده از این برنامه می توانید بنر های تبلیغاتی جذاب و متنوعی را برای اینستاگرام خود طراحی کنید. از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویرایش آسان و حرفه ای تصاویر
  • امکان نوشتن متن یا نقاشی تصویر بر روی عکس
  • استیکر و ایموجی های بسیار متنوع
  • امکان ساخت استیکر
  • امکان اشتراک گذاری در سایر صفحات اجتماعی
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
هادی سیفی
هادی سیفی
هادی سیفی متولد خرداد ماه سال 1374 با مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات انگلیسی از سال 1400 در زمینه طراحی گرافیک و مقاله نویسی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *