محتواسازی پیج اینستاگرام دکتر آرین اقبال

محتواسازی پیج اینستاگرام دکتر آرین اقبال توسط تیم طراحی بنرساز به صورت حرفه ای انجام می شود. بنرهای روزانه به صورت استوری و پست در پیج اقای دکتر با موضوعات مربوط روز دارای محتوای آموزشی، مناسبتی، پرسش و پاسخ و … می باشد.

شما هم می توانید کارهای محتواسازی پیج اینستاگرام خود را به بنرساز بسپارید!

پیج دکتر آرین اقبال

دکتر آرین اقبال ( Dr. Arian Eghbal ) جراح و دندانپزشک با کلیه خدمات ایمپلنت، جراحی، بلیچینگ، عصب کشی و… در فضای مجازی نیز برای بیماران خود اطلاعات عمومی و نکات مهم را بازگو می کند.

پیج اینستاگرام دکتر آرین اقبال instagram.com/dr.arian.eghbal می باشد.

شما می توانید در پیج جناب آقای دکتر آرین اقبال، محتوای آموزشی و کارهای قبل و بعد را به راحتی و زیبایی مشاهده کنید.

محتوای پیج آقای دکتر عبارت است از:

  1. عکس های قبل و بعد
  2. اطلاعات عمومی دندانپزشکی
  3. تبریک و تسلیت مناسبت ها
  4. پرسش و پاسخ
  5. ویدئوهای آموزشی
  6. و…

محتواسازی پیج اینستاگرام دکتر آرین اقبال

 

محتواسازی پیج پزشکی

ما در تیم طراحی بنرساز به صورت حرفه ای تولید محتوا پیج پزشکی را به صورت صفر تا صد انجام می دهیم. شما پزشکان عزیز با توجه به ضیق وقت می توانید کلیه کارهای محتواسازی پیج ایستاگرام خود را به تیم طراحی ما بسپارید.

خدمات تولید محتوای ما به صورتی است که با توجه به نیاز مخاطبان شما، روزانه استوری و پست به صورت طراحی بنر و ویدئویی در پیج شما منتشر می شود.

مخصوصا برای پزشکان دندان پزشکی بسیار مهم می باشد که عکس های قبل و بعد از دندان و دهان، بسیار شیک و حرفه ای در صفحه شخصی منتشر شود، و نه به صورت مبتدی و گاها چندش آور!

 

هزینه تولید محتوا چقدر است؟

هزینه های تولید محتوا برای پیج اینستاگرام با توجه به نیاز مخاطبان و پزشکان عزیز قابل تغییر می باشد. برای مثال ما برای محتواسازی پیج اینستاگرام دکتر آرین اقبال روزانه ۲ استوری و هفتگی ۳ پست در نظر گرفته ایم.

این هزینه ها تقریبا از ۱ میلیون تا ۵ میلیون تومان، نسبت به تعداد بنر، متفاوت خواهد بود.

 

آیا شما ادمین پیج هم می شوید؟

خیر، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر و ما فقط محتوا را همراه با کپشن اختصاصی و تریک های محتواسازی برای بهتر دیده شدن در صفحه شما منتشر می کنیم و کلیه کارهای پاسخ به دایرکت و … بر عهده خود پزشک است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: