طراحی کتابچه کاشی تبریز

طراحی کتابچه

طراحی کتابچه کاشی تبریز، توسط تیم طراحی بنرساز برای کتابچه برند شماره ۲ با چاپ کانون تبلیغاتی ابزار رسانه ایرانیان انجام شده است.

در طراحی این طرح، از عکاسی صنعتی از محصولات اختصاصی کاشی تبریز نیز استفاده شده است.

امروزقصد داریم چند نکته مفید و موثر در مورد طراحی یک طرح جلد کتاب زیبا به شما ارائه کنید. این پست با این هدف عرضه شده تا اهمیت ایده مناسب در طراحی یک جلد کتاب خوب را به شما یادآوری کند.

موفقیت تجاری یک کتاب عمدتا بسته به جلد آن کتاب دارد و هر چه جلد کتاب جذاب تر و زیبا تر باشد این موفقیت نیز بیشتر خواهد بود. اگر به عنوان یک مولف به دنبال فروش بالای کتاب خود هستید باید حتما برای طراحی جلد کتاب خود از یک طراح مطمئن و ماهر و خلاق کمک بگیرید.
این چیزی است که مخاطبین را در نگاه اول تحت تاثیر قرار می دهد و همه ما از اهمیت اثر بخشی اولیه آگاه هستیم. نشان دهد که داشتن ایده در طراحی مهم تر از نکات تکنیکی و فنی است.

طراحی یک جلد کتاب را می توان آخرین مرحله قبل از انتشار یک کتاب دانست، زیرا این مرحله نیازمند از قبل مشخص شدن سایز کتاب ، رنگ کاغذ ها ، تعداد صفحات و ادیت نهایی نوشته می باشد .در طراحی جلد کتاب باید به این نکته توجه داشته باشید که مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چه رنج سنی دارند ؟ از چه جنسیتی و چه فرهنگی می باشند ؟ این نکات باعث می شود که یک دید کلی و بهتری برای انتقال پیام خود از طریق جلد کتاب به آنها داشته باشید.

در آخر چیزی که باید به اطلاع شما رسانده شود خدمات رسانی منحصر به فرد گروه بنرساز است که با همکاری هم کارهایی خارف العاده به ارمغان میگذارد.

 

طراحی کتابچه کاشی تبریز

طراحی کاتالوگ در ارومیه

اگر شما قصد دارید طراحی شما بهترین باشد و پروژه های بزرگ در پیش دارید در واقع هیچ چیز به صرفه تر از  طراحی کاتالوگ و عکاسی صنعتی و تجاری برای شما نیست و در کل جهان از این روش استفاده میکنند ، این دو در واقع خط تولید شما را به وضوح معرفی میکند ، متخصصین شما را معرفی میکند و چه چیزی مهمتر از این برای شما ؟ در واقع کسانی که این تصاویر را مشاهده میکنند  مدیران ارشد نیستند و مشتریان شما هستند حال چه مشتری قدیمی و چه شخص جدید و بیشتر هدف برای ترقیب مشتریان جدید است.  تمامی  مدیران صنعتی به خوبی میدانند  که تصویر برداری و فیلم برداری از فرایندهای صنعتی پروسه ای بسیار دشوار است.

طراحی کتابچه کاشی تبریز

 

چاپ با بالاترین کیفیت

کتاب ها جز آثار تحقیقی و پژوهشی می‌باشند که حجم بسیار زیادی دارند از اینرو کیفیت چاپ و هزینه چاپ بسیار مهم می‌باشد. نویسندگان بعد از اتمام نگارش کتاب باید به فکر انتشار آن باشند. انتشار کتاب مراحل تخصصی خاصی دارد که گاها خود نویسنده توان و فرصت کافی برای انتشار کتاب و طی مراحل و فرآیند انتشار کتاب ندارد و باید از انتشارات معتبر کمک بگیرد.

همکاران تیم ما برای عالی بودن کیفیت کار بهترین خدمات رسانی را انجام میدهد و هر روز برای عالی بودن تلاش بسیار سخت میکنند.

طراحی کتابچه کاشی تبریز یکی از نمونه کارها می باشد، شما می توانید با مراجعه به کانال تلگرام بنرساز، همه نمونه کارها را مشاهده کنید.

 

برای عضویت در کانال تلگرام بنرساز کلیک کنید

 

برای ثبت سفارش کلیک کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: