طراحی کتابچه اروم راش نفیس

طراحی کتابچه اروم راش نفیس

طراحی کتابچه اروم راش نفیس

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید.

 

 

طراحی کتابچه اروم راش نفیس

مهم‌ترین بعد یک مجله را گرافیک و صفحه‌آرایی ممتاز آن مشخص می‌کند، شاید بتوان جمله را بدین سان گفت که تکنیک‌های گرافیکی مجلات، امری ضروری، لازم و غیرقابل اجتناب است؛ چرا که وقتی مجله‌ای در پیش‌خوان روزنامه‌فروشی‌ها یا فروشگاه‌های تصویرسازی پرزرق و برق مجلات می‌باشد. از این‌روست که صفحه‌آرایی و طراحی مجلات نوعی اصول تبلیغی به شمار می‌رود و گرافیست‌های مجلات می‌بایست علاوه بر دانش گرافیکی لازم و تجربه کافی، از علم روان‌شناسی در جذب مشتری نیز آگاه باشد.

 

جلد مجلات مهم‌ترین جزء یک مجله را جلد آن تشکیل می‌دهد؛ مخاطبین از جلد به عنوان سریع‌ترین و آسان‌ترین رابطه بین چشم و مطالب درونی مجله سود می‌برند لذا برای جذب و جلب‌توجه نمودن ابتدایی و به دام انداختن چشم خوانندگان احتمالی طراحی ویژه و هنرمندانه شرط اسای می‌باشد.بهترین گره‌زنی چشم مخاطب به واسطه اسم مجله است که در طراحی نام «امان» بر روی جلد از یک حروف‌چینی ساده استفاده شده و هیچ گونه طراحی و نوآورانه‌ای مشاهده نمی‌شود، البته فراموش نکنید طراحی اسامی نباید به قدری عجیب‌الخلقه شود که سردرگمی بیننده و پس زدن آن را به همراه داشته باشد.

به طور کلی طرح‌های به کار رفته در جلدها بسیار ضعیف بوده و جذابیت لازم را ندارد، علاوه بر این‌که در بعضی از شماره‌ها (مانند ۶ و ۸ و ۱۱) گرافیست‌ با استفاده از المان‌های تکرارشده در سایر طرح‌ها سعی داشته فضای تازه‌ای را چیدمان کند که موفق نشده است؛ استفاده از رنگ‌های بی‌روح در اکثر شماره‌ها نیز از جمله عوامل ضعف طرح‌های به‌کار رفته می‌باشد. البته مرغوب بودن جنسی جلدهای کلیه شماره‌ها از نکات مثبت محسوب می‌شود.

طراحی کتابچه اروم راش نفیس

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: