طراحی کاور موزیک محسن ابراهیم زاده به نام “خواهش”

تایپوگرافی کلمه خواهش

تايپوگرافي روشی در ارتباط تصویری می باشد که با حضور صنعت چاپ در عرصه انتشار کتاب به وجود آمده است. با اختراع چاپ، براي زیبا و تلطيف نمودن کلمات چاپي که خشک به نظر مي رسيدند، حرکاتي در قسمت هايي از حروف و تاکید بر آن ايجاد مي کردند.

در تايپوگرافي خوانا بودن اهمیت زیادی دارد و این کار را طوری انجام میدهیم که طراحی ما هم خوانا بودن و هم فوق العاده بودن را به همراه داشته باشد.

در تایپوگرافی کلمه خواهش نیز از این ترفند غافل نبوده ایم و شما میتوانید هم زیبایی و هم خوانا بودن را مشاهده کنید.

 

تصویر سازی حرفه ای

تصویرسازی به طور معمولی در ارتباط با پیدایش صنعت چاپ و نشر می باشد.

تصویرسازان تیم بنرساز برای طراحی کاور موزیک از بهترین تصویر سازی ها بهره میبرند و خدمات رسانی این بخش را به نحوه احسن انجام داده اند

تصویر سازی باید به گونه ای باشد که نگاه بیننده را به سوی خود جذب کند و این کار لازمه طراحی خاص تصویر است.

استفاده از رنگ های تخصصی برای فوق العاده بودن عکس

دقیق بودن در قرار گیری نقاط مختلف

و …

میتوانید با برسی کاور موزیک محسن ابراهیم زاده به این نتیجه بررسید که بنرساز در طراحی بهرین است و در تمام طراحی ها از بهترین عوامل استفاده شده است.

تیم ما ترکیب بندی های مختلف را امتحان میکند و با انتخاب بهترین ترکیب بهترین تصویر را میسازد.

عکاسی حرفه ای

لازمه یک کاور عالی و با کیفیت  عکاسی کاملا حرفه ای با عالی ترین متد های عکاسی است.

برای اینکه عکس های شما از نظر نوردهی و ظاهر کلی عالی به نظر برسند، در عکاسی حرفه ای باید سه اصل را به کار بگیرید: دیافراگم، سرعت شاتر و ایزو (ISO).

و ما دقیقا ارتباط بین این سه عامل را به خوبی درک کرده و ازآن برای طراحی بهترین کاور های موزیک استفاده کرده ایم و نتیجه ها قابل روئیت است.

رویکرد ساده بهترین روش است ما در اینجا تصمیم میگیریم که چه چیزهایی در عکس ما حضور داشته باشند و چه چیز هایی وجود نداشته باشند.

این قانون به ما کمک می کند تا با استفاده از یکی از کاربردی ترین و موثرترین قوانین ترکیب بندی در عکاسی حرفه ای، تصاویر چشمگیری ثبت کنیم.

 

 

سال طراحی: ۱۳۹۳

شروع و اتمام کار طراحی کاور موزیک محسن ابراهیم زاده به نام خواهش در سال ۱۳۹۳ بود و ما موفق به اتمام این طراحی به بهترین شکل شدیم.

در طول طراحی این کاور از بهترین شیوه ها برای بهتر بودن کار استفاده شد و در تمام کارهای قبلی و بعدی نیر این عمل پابرجاست.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: