طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

طراحی شده توسط:فرزام قلیزادگان

 

طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

به طور معمول کارت ویزیت اولین تصویر از شما و کسب و کارتان را در ذهن مشتری به وجود می‌آورد، به همین دلیل مهم است که زمان زیادی به انتخاب طرح و جنس چاپ آن اختصاص دهید. اکثر افرادی که به کسب و کار و تخصص خود اهمیت می‌دهند به دنبال یک کارت ویزیت حرفه ای برای معرفی تجارت خود هستند اما به این نکته دقت نمی‌کنند که یک کارت ویزیت حرفه ای ، کارتی با ابعاد غیر معمول یا ویژگیهای چاپی متعدد مثل طلاکوب ، نقره کوب  و یا  تصاویر سینمایی نیست ، بلکه کارتی است که با توجه به ماهیت کسب و کار و نوع مخاطب آن، و بر اساس اصول و استاندارد های تخصصی طراحی و چاپ گردد .

طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

دانستن این نکته بسیار حائز اهمیت است که کارت ویزیت ها پیام های مهمی را از سوی شما و کسب و کارتان به مخاطب و مشتری ارسال می‌کنند و اگر کارت ویزیت خود را بدون طراحی مناسب و بر روی کاغذهایی با کیفیت پایین چاپ کنید، در واقع به مشتری خود این پیام را مخابره می‌کنید که به کیفیت اهمیت خاصی نمی‌دهید.

در ادامه ۴ نکته ساده اما کلیدی را برای شما بازگو می‌کنیم که شما با رعایت آنها می‌توانید یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیر گذار داشته باشید .

۱. طراحی مناسب و مرتبط

طرحی را برای کارت ویزیت خود انتخاب کنید که با خط مشی و ماهیت کار شما مرتبط باشد. برای مثال اگر کار شما در حوزه خلاقیت و سرگرمی باشد می‌توانید از طراحی های خلاقانه با تم ها و رنگ های زنده و شاداب استفاده کنید.

همچنین اگر کار شما رسمیت بیشتری دارد بایستی در طرح و رنگ حساسیت بیشتری به خرج دهید و طراحی به گونه انجام شود که پیام کارت ویزیت شما کاملا منطبق بر فعالیتتان باشد.

۲. اطلاعات تماس

یک کارت ویزیت حرفه ای باید چند راه تماس با شما را ارائه دهد. همواره اطلاعاتی از قبیل نام، لوگو شرکت، شماره تماس و نشانی پست الکترونیکی و وب سایت خود را در کارت ویزیت درج نمایید. اگر شرکت و کسب و کار شما دفتر فیزیکی دارد، حتما آدرس آن را نیز در کارت خود درج نمایید.

این نکته مهم است که همه اطلاعات تماس شما در یک نگاه در اختیار مخاطب و مشتری قرار گیرد.

۳. حوزه و نوع فعالیت شما

در هنگام برگزار شدن یک رویداد بزرگ مانند نمایشگاه ها، مردم کارت ویزیت های زیادی را از شرکت های مختلف دریافت می‌کنند و این طبیعی است که بخشی از فعالیت شما را فراموش کنند.

به همین خاطر سعی کنید همیشه در کارت ویزیت خود اشاره ای به حوزه فعالیت و خدمات و محصولات خود کنید تا مخاطب با نگاه به کارت شما، پیام آن را دریافت کرده و شما و فعالیت هایتان را به یاد آورد.

درج یک عنوان شغلی، لیست محصولات و خدمات یا اشاره ای کوتاه به حوزه فعالیت در این امر موثر است.

دقت داشته باشید که در انجام این مورد اصلا زیاده روی نکنید !

 

طراحی کارت ویزیت لبنیات دهکده طبیعت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *