کارت ویزیت عطر و ادکلن بودا

طراحی کارت ویزیت عطر و ادکلن بودا

طراحی کارت ویزیت عطر و ادکلن بودا توسط تیم طراحی بنرساز صورت گرفته است.

طراحی شده توسط:فرزام قلیزادگان

 

طراحی کارت ویزیت عطر و ادکلن بودا

چطور کارت‌های ویزیت می‌توانند باعث بوجود آمدن فرصت‌های تجاری شوند؟
با افزایش ارتباطات الکترونیک، ما هر چه بیشتر به جامعه “بدون کاغذبازی” نزدیک می‌شویم. برای همین است که بسیاری قبول دارند، استفاده کردن از کارت‌های ویزیت دیگر قدیمی شده و از مد افتاده است.

تبلت ها، آیفون‌ها، لپ تاپ و هزاران تجهیزات الکترونیک دیگر باعث شده‌اند استفاده از کاغذ بسیار کم شود. اما سوال اینجاست که چرا کارمندان و مدیران شرکت‌های تولیدی همین تجهیزات کارت ویزیت دارند؟ چرا آنها کارت‌های ویزیت خود را دور نیانداخته‌اند؟

طراحی کارت ویزیت

امروزه بسیاری از گردهمایی‌‎ها مانند جلسات، کنفرانس‌ها و سمینارها از راه دور و غیر حضوری صورت می‌گیرند زیرا در هزینه‌ها و زمان صرفه‎جویی می‌شود. دیگر مانند گذشته نمی توان در این رویدادها کارت ویزیت رد و بدل کرد و با توسعه هر چه بیشتر وای‌فای و اینترنت این فرصت‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کنند.
بسیاری از تجارت‌های سنتی به تجارت الکترونیک تبدیل شده‌اند یا بخش بزرگی از هزینه‌ها و خدمات خود را به تجارت آنلاین اختصاص داده‌اند، یعنی محلی که کارت ویزیت غیر الزامی بوده و کاربرد زیادی ندارد.
هزینه پرینت گرفتن و طراحی نیز افزایش پیدا کرده و باعث می‌شود تولید کارت ویزیت گران‌تر از گذشته باشد. همین طور گروه‌های حفاظت از محیط زیست نیز مخالف قطع شدن درخت‌ها به هر دلیل بوده که کارت ویزیت نیز یکی از دلایل آن است.
تمام موارد بالا باعث شده است جامعه ما در مورد ارزش کارت ویزیت در تجارت و معاملات امروزی بازنگری داشته باشد.
اما نکته این‌جاست که هر چقدر هم جامعه الکترونیکی شود، همیشه جای خاصی برای کارت ویزیت وجود خواهد داشت. بسیاری از افراد هنوز ترجیح می‌دهند بعضی از فایل‌های خود را پرینت گرفته و در کشویی خاص نگه دارند. آنها هنوز نیز اطلاعات تماس و اطلاعات ضروری را پشت کارت‌ها می‌نویسند تا هر وقت به آنها نگاه کردند اطلاعات یادشان بیاید.

طراحی کارت ویزیت عطر و ادکلن بودا

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: