طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب

طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب

طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب

 

طراحی حرفه ای کارت ویزیت شرکت آنیل طب آذران

(سایز ۹ سانتی متر در ۶ سانتی متر – جنس لمینت)

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب

کارت ویزیت اولین گام در معرفی و بازاریابی در مشاغل مختلف است. در واقع کارت ویزیت واسط معرفی شما و از راه های برقراری ارتباط با شماست. امروزه در امر بازاریابی اولین برخورد و بازخورد، نقش بسزایی در جذب مشتری دارد لذا کارت ویزیت از منظر تصویری که در ذهن مشتری از کیفیت کالا و خدمات آن شرکت می سازد دارای اهمیت است. خلاقانه بودن کارت ویزیت و کیفیت چاپ آن با ماندگاری آن در ذهن مخاطب رابطه ی مستقیمی دارد. چندانکه اگر کارت ویزیتی با طرحی کلیشه ای و کاغذی نامرغوب به دست شما برسد ممکن است این تصور در شما ایجاد شود که صاحب کارت، خدمات یا کالای بی کیفیتی به شما ارائه خواهد داد. چنین کارت هایی به سرعت دور انداخته و فراموش می شوند.

اصول طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت را شلوغ نکنید

انواع اطلاعات اضافه ، توضیح انواع کالا و خدمات و عنوان کردن طرح های تشویقی و تضمینی مطالبی است که جایی بر روی کارت ویزیت ندارد. توضیح شما از کالا یا خدماتتان باید بسیار کوتاه و مختصر و گاه در حد یک نام باشد. کارت ویزیت برگه ی تبلیغاتی نیست و جهت معرفی راه های تماس و برقراری ارتباط است. توضیحات مفصل و مختلف را در سایت بیاورید و برای ارجاع به آن آدرس سایت را روی کارت ویزیت درج کنید.

طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب

آدرس ها و تلفن های موقت را درج نکنید

چنانچه شغل شما بنا به مناسبتی مدام در حال تغییر مکان است و یا مکان و دفتر شما استیجاری است آدرس را بر روی کارت ویزیت درج نکنید. چراکه این امر پس از جابجایی کارت شما را هرجا که هست از اعتبار می اندازد و چاپ مجدد کارت نیز تنها مشتریان جدید را دربرمی گیرد و کارت پیشین با آدرسی بی اعتبار همچنان نزد برخی باقی می ماند. مشابه این مشکل با درج شماره تلفن های موقت ایجاد می شود. با درج آدرس سایت، ایمیل و تلفنی قطعی و ثابت شما قابل اعتماد بودن و ثبات شغلیتان را به مخاطب نشان خواهید داد.

از طرح های از پیش آماده پرهیز کنید

شغل شما هر چه باشد برایش طرحی تازه و نگاهی متفاوت وجود دارد. از طراح بخواهید ویژه ی شغل شما کارت تازه ای طراحی کند و ازانتخاب طرح های اینترنتی و از پیش آماده بپرهیزید . اگرچه طرح های آماده، ارزانترند و سریعتر آماده می شوند اما هزینه کردن و صرف وقت برای آنچه اولین گام در معرفی تجارت شماست دارای اهمیت و ارزش فراوانی است. طرح های از پیش آماده بعد از مدتی همه گیر شده و کارت شما شبیه انبوه کارت های موجود در بازار می شود. این امر مانع تمایز و ویژه ساختن شما از دیگران خواهد شد.

طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب

بستر کارت ویزیت را انتخاب کنید

اگرچه مشورت با یک طراح حرفه ای باعث می شود طراح شما خود بخود به موضوع کارت ویزیت نیز فکر کند اما چنانچه طرحی را برای کارتتان می پسندید و از طرف طراح توجیه می شوید بر روی انتخاب کاغذ یا مقوای آن نیز تاکید و آن را چک کنید. نکته ی مهم در این موضوع انتخاب کاغذ یا مقوای مناسب است. سعی کنید در این باره دست و دل باز باشید و کاغذ یا مقوایی خاص برای کارتتان انتخاب کنید. کارت ویزیت بر حسب طراحی ممکن است بر روی ورق های شفاف پی وی سی نیز چاپ شود.

از اندازه های استاندارد خارج نشوید

انتخاب اندازه و برش کارت بر عهده ی طراح است اما باید بدانید اندازه های استاندارد کارت ویزیت حدود پنج در نه یا چهار در هشت سانتی متر است و کوچکتر یا بزرگتر چاپ کردن آن در نهایت موجب دور انداختن و بی توجهی مخاطب می شود. چنانکه اندازه بزرگ برای مخاطب مزاحم و کوچک بودن آن موجب گم شدن آن بین انبوه کاغذ ها خواهد شد.تنها استثناء این مهم زمانی است که طراح به شیوه ای خلاقانه برش و قطع کارت را در جهت طرحی تازه تغییر دهد.

طراحی کارت ویزیت شرکت آنیل طب توسط تیم طراحی بنر ساز

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: