طراحی کارت ویزیت استودیو عکاسی

طراحی کارت ویزیت استودیو عکاسی

طراحی کارت ویزیت استودیو عکاسی

طراحی کارت ویزیت استودیو عکاسی

برای ثبت سفارش از ” بنرساز ” روی لینک کلیک کنید.

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

 

طراحی کارت ویزیت استودیو عکاسی

چقدر به طراحی کارت ویزیت خود اهمیت می دهید ؟!
کارت ویزیت شما،معرف شما و هویت شرکتتان است. طراحی یک کارت ویزیت موثر نکته ای است که امروزه بسیاری از افراد به آن توجه نمی کنند ! در حالی که کارت ویزیت یکی از مهمترین چیزهایی است که شما باید به عنوان یک مدیر و یا بازاریاب حرفه ای به آن توجه کنید ؛ زیرا کارت ویزیت شما،معرف شما و معرف هویت شرکتتان شماست.!

شاید از نظر شما خیلی عجیب باشد که من به همین سادگی این جمله را به کار ببرم و بگویم که کارت ویزیت شما هویت شرکتتان را مشخص می کند؛ اما این حقیقتی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.تحقیقات نشان داده که یک کارت ویزیت موثر می تواند به صورت غیر مستقیم احساسات و تفکرات مثبتی را نسبت به شما و سازمان شما به مشتری انتقال دهد. شما از کارت ویزیت خود برای در ارتباط بودن با افراد و مشتریان جدید و همچنین مشتریان قدیمیتان استفاده می کنید.پس از شما می خواهم که به طراحی کارت ویزیت خود اهمیت دهید و آن را نادیده نگیرید زیرا کارت ویزیت شما معرف شرکت شماست.

در ادامه نکاتی را که برای طراحی یک کارت ویزیت خوب و تاثیرگذار مورد نیاز است بیان می کنم :

– شما باید اطلاعات اساسی سازمان خود را برروی یک قطعه کاغذ کوچک ثبت کنید، و این کار نیازمند دقت زیادی است.زیرا شما باید اطلاعات محدودی را در یک فضای مشخص(۳ طول و ۲ اینچ عرض) وارد کنید.

– در انتخاب کاغذ کارت ویزیت خود نهایت توجه را داشته باشید و به هیچ عنوان از کاغذ های ارزان و شل استفاده نکنید زیرا با این کار به صورت غیر مستقیم به مشتریتان می گویید که با یک فرد غیر حرفه ای و با شرکتی کوچک طرف هستند. سعی کنید تا جایی که می توانید از یک کاغذ خوب و مرغوب استفاده کنید. شما می توانید با انتخاب کاغذ خود و طراحی متفاوت کناره ی آن حس های مختلفی را به مخاطب انتقال دهید،برای مثال افرادی که در کارت های خود از لبه های تیز استفاده می کنند افرادی هستند که قوی و برجسته هستند و افرادی هستند که به کسب و کار خود اهمیت می دهند و بسیار کاری هستند.همچنین افرادی که از لبه های گرد در حاشیه کارت ویزیت خود استفاده می کنند ، افرادی هستند که لطیف،مهربان،خون گرم و محترم هستند و این افراد از کاغذ های نسبتا نرم تر استفاده می کنند.

– دقت کنید که در کارت ویزیت خود از چه فونت هایی استفاده می کنید،بعضی از فونت ها برای کارهای خاصی بنا شده اند و اصلا مناسب یک کارت ویزیت خوب نیستند.برای مثال فونت ترافیک برای تبلیغات محیطی (بنر،تابلوهای تبلیغاتی و …) که در مکان هایی که گذر اتوموبیل در آن رایج است مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان برای استفاده در کارت ویزیت توصیه نمی شود و توصیه شخص من به شما این است که یک فونت برای شرکتتان داشته باشید و همه جا از همان فونت استفاده کنید.

 

طراحی کارت ویزیت استودیو عکاسی

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: