طراحی لوگو و بسته بندی شیرینی گلستان

طراحی لوگوتایپ “گلستان”

لوگوتایپ یه نوع لوگو است که با استفاده از نوشتار تولید می شود. درواقع لوگوتایپ ها یک سبک طراحی لوگو یا نشانه که می توانند پیچیده ویا ساده طراحی شوند هستند . در این نو طراحی لوگو ، نام برند ، شخص و یا سازمان به صورت مفهمومی و با استفاده از تایپوگرافی طراحی می شود.

از آنجایی که در طراحی لوگوتایپ ما با حروف چینی سروکار داریم پس خوانایی حروف بسیار حائز اهمیت خواهد بود . همچنین باید از اصول تایپوگرافی نیز در این نوع طراحی پیروی کنیم. خیلی راحت بگو طراحی لوگوتایپ ها بسته به نام و چیدمان حروف می تواند خیلی سخت ویا خیلی ساده باشد.

شاید راه سختی باشد اما اگر می خواهید لوگوی شما منحصر به فرد باشد می توانید به طراحی یک فونت خاص فکر کنید. اگر شما یه فونت اختصاصی داشته باشید می توانید برند خود را کاملا متفاوت جلوه دهید.

البته باید بگوییم داشتن فونت اختصاصی به تنهایی نمی تواند به برجسته شدن طراحی شما کمک کند. بلکه فونت شما باید با سبک طراحی ، اهداف و فعالیت های سازمان و … همخوانی و تناسب داشته باشد همانطور که ما این کار را انجام میدهیم و با مشاهده لوگو بسته بندی گلستان میبینید.

طراحی بسته بندی حرفه ای

در انجام این بسته بندی ها از شیوه های خاص طراحی استفاده میشود ک باعث میشود محصولاتی ک بنرساز ارائه میدهد به نوبه خود عال ترین و هوشمندانه ترین اثر درا به جا بگذارد.

 

نام طراح : سالار قادری

ارائه فوق العاده این طرح توسط آقای سالار قادری یکی از طراحان تیم بنرساز است.

طراحی این طرح به صورت خیلی هوشمندانه و با دقت زیاد انجام شده و حاصل تلاش های پربار آقای قادری است.

بقیه طراحان تیم بنرساز نیز با همینقدر تلاش و پشتکار برای ایجاد بهترین طراحی ها سخت کار میکنند تا اعتماد شما به ما جلب شود و نشان دهد که چقدر میتوان بهترین بود.

 

تعرفه مناسب

هماطور که همیشه گفتیم هدف بنرساز ارائه بهترین طراحی ها با عالی ترین کیفیت و مناسب ترین فیمت است.

گروه طراحی بنرساز،نسبت به کیفیت کار پایین ترین تعرفه طراحی را برای شما انتخاب کرده است.

برای ثبت سفارش،تعرفه سفارش خود را مشاهده کرده،سپس به قسمت ثبت سفارش مراجعه فرمائید.

 

کیفیت فوق العاده بالا

در طول طراحی هایی ک طراحان روی آنها وقت میگذارند و کار ها را به بهترین شکل ممکن انجام میدهند همیشه این را در نظر دارند که کیفیت کار بسیار بالا و فوق العاده باشد.

مهمترین عامل عالی بودن لوگو و سایر طراحی ها فوف العاده بالا بودن کیفیت طراحی است که باعث میشود از هر لحاظ طراحی در رده بندی بالایی قرار بگیرد.

در طراحی این لوگو( لوگو و بسته بندی شیرینی گلستان ) نیز با دقت بالا این کار را انجام دادیم که کیفیت کار در حد بسیار بالایی قوی باشد.

 

برای گرفتن پاسخ سوالات خود کلیک کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: