طراحی لوگو عکاسی سعید سلیمانی
طراحی لوگو عکاسی سعید سلیمانی
طراحی شده توسط تیم طراحی بنرساز
یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

طراحی لوگو عکاسی سعید سلیمانی
عکاسی یک صنعت بسیار رقابتی است و عکاسهای بسیاری با مهارتهای بسیار بالا در این حوزه فعالیت میکنند. در این وادی، برندینگ میتواند به عنوان یک راهکار خوب به موفقیت عکاس کمک کند. طراحی لوگو، چیزی است که نباید از آن غافل شویم. برای عموم مردم لوگوها یک نشانه برای بخاطر آوردن یک محصول یا کسب و کار است و برای طراحها، چالشیست تا ایدئولوژی مشتریهایشان را در یک تصویر گرافیکی واحد به تصویر بکشند. اگر شما به فکر طراحی لوگوی عکاسی خود هستید، این مطلب حتما به کارتان میآید.
منحصر به فرد باشید
لوگو چیزیست که به شاخص شدن برند شما در میان جمعی از عکاسها در میدان رقابت، منجر میشود، پس حسابی دقت کنید که طراحی آن خاص باشد؛ البته آسان نیست و برندهای بسیاری سعی دارند به چنین ویژگی دستیابند. آخرین چیزی که در طراحی لوگوی یک شرکت میخواهید این است که با لوگوی یک فرد یا شرکت دیگر اشتباه گرفته شود. پس وقتی لوگوی خود را طراحی میکنید، مهم است که آن را منحصر به فرد نگهدارید. به سایر لوگوها نگاه کنید و برای پیدا کردن یک ایده تازه تلاش کنید.
با وجود این که لوگویهای آبستره و مینیمال، مانند لوگوی Nike یا Chevron V، بلافاصله قابل شناسایی هستند، اما دلیلش این است که این لوگوها از ازل وجود داشتهاند! بهتر است لوگویی طراحی کنید که مردم بتوانند آن را بخوانند. در این رابطه از توجه به تایپفیسها که در برندسازی نقش مهمی ایفا میکنند، غافل نشوید. کم کم که کسب و کار شما اعتبار و شناخت کافی به دست آورد میتوانید نوشته را از لوگو حذف کنید.