طراحی تراکت دکوراسیون داخلی کن دو

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی کن دو

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی کن دو

 

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی کن دو | Can do

طراحی شده توسط تیم طراحی بنرساز

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی کن دو

تراکت‌ها روشی ایده آل جهت تبلیغ کار شماست و در بازاریابی کار شما نقش عمده‌ای دارند. مهم این نیست که کار شما چقدر کوچک و یا بزرگ باشد بلکه مهم این است که مشتری دقیقاً همان پیامی که مدنظر شماست را دریافت کند. خیلی مهم است که تراکت به‌اندازه کافی چشمگیر و جذاب باشد که نظر مشتری را به خود جلب کند.

تصاویر و شکل‌ها

تصاویر تأثیر فوق‌العاده‌ای در طراحی تراکت دارند مخصوصاً اگر شما قصد دارید با این روش، محصولات خود را معرفی و تبلیغ کنید. استفاده از تصاویر باکیفیت و شکل‌های قابل‌توجه، اثربخشی شکل‌های دیگر و همچنین برندتان را تکمیل می‌کند و به شما این اطمینان را می‌دهد که تراکت شما به حد کافی جذاب و گیراست. به‌علاوه، اگر انتظار دارید که مردم تراکت شمارا بردارند و بخوانند پس استفاده از تصاویر و شکل‌های باکیفیت بسیار ضروری است.

عنوان / تیتر

یک عنوان خوب، باید بتواند نظر مشتری را به خود جلب کند. ازآنجایی‌که عنوان یک تراکت، یکی از اولین مواردی است که چشم مشتری به آن می‌خورد پس زمان کافی برای فکر کردن به‌عنوان یا تیتر تراکت اختصاص دهید. عنوان باید کوتاه و حاوی موضوع اصلی باشد به‌طوری‌که بتواند مشتری را از محتوای تراکت آگاه کند، این دقیقاً همان‌جایی است که می‌توانید هدف اصلی خود که همان پیشنهاد فروش است را عملی کنید.

مشخص کردن نکات اصلی و مزیت‌ها

بزرگ‌ترین نکته هر تراکت، تبلیغ و آگاهی دادن است. باید توجه کرد که از آن‌ها تنها می‌توان در یک سری زمینه‌های خاص استفاده کرد مثل معرفی محصولات موجود یا جدید، فروش‌ها، سرویس‌ها، رویدادها یا جشنواره‌هایی که به‌زودی برگزار خواهد شد. با استفاده از تراکت می‌توان مزیت استفاده از کالایی که در تلاش برای فروش آن هستید را تبلیغ و بیان کنید. شما باید دلایلی را ارائه دهید که مشتری قانع شود از میان محصولات دیگر، محصول شمارا برگزید. دقت کنید که این کار را به‌سادگی انجام دهید و بگیرید فقط نکات اصلی را در نظر بگیرید.

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی

 

طراحی تراکت دکوراسیون داخلی کن دو

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: