طراحی بیلبورد کلینیک دندانپزشکی آتیه

طراحی بیلبورد کلینیک دندانپزشکی آتیه

در این مقاله می‌خوانید:

طراحی بیلبورد کلینیک دندانپزشکی آتیه

طراح: فرزام قلیزادگان | نرم افزارهای استفاده شده: فتوشاپ

برای ثبت سفارش کلیک کنید

یا با شماره ۰۹۲۱۴۵۷۳۸۷۶ تماس بگیرید

 

طراحی بیلبورد کلینیک دندانپزشکی آتیه

 

هر رسانه خصوصیات خاص خود را دارد که بر مبنای آن خصوصیات و مخاطبین خاص خود باید جهت طراحی آن اقدام نمود. م از مهم ترین عواملی که می تواند یک تبلیغ محیطی را در ذهن ماندگار سازد به طراحی ، شکل و ابعاد سازه بیل بورد استم. در این مقاله قصد آنرا داریم که به چگونگی طراحی یک تبلیغ محیطی به نحوی که یک اثر به یاد ماندنی در ذهن ایجاد نماید اشاره کنیم.

طراحی بیلبورد کلینیک دندانپزشکی آتیه

آیا تاکنون تابلوئی را دیده اید که هیچ احساسی را در شما ایجاد ننماید و یا به نظرتان کاملا مسخره بیاید در این صورت باید از خود پرسیده باشید که هدف از این هزینه انجام شده چه بوده است و یا به تابلوئی برخورده باشید که طرح آن بعد از عبور از کنار تابلو همچنان در ذهنتان باقی مانده باشد و ذهن شما را به خود مشغول نماید. یک تبلیغ خوب یک تاثیر مثبت در ذهن بر جای می گذارد و کاملا در یادها می ماند و می توان امیدوار بود به هنگام خرید در ذهن بیننده نقش بسته باشد . یک تبلیغی که اثر منفی ایجاد می نماید باز هم در یاد می ماند برای مثال چنانچه یک تابلوئی را دیده باشید که از آن خوشتان نیامده باشد یا به نظرتان مسخره بیاید باز هم در ذهن شما نقش می بندد ولی با دید منفی. پس اهمیت طراحی بیش از پیش آشکار می شود.

طراحی بیل بورد با طراحی سایر انواع تبلیغات کاملا متفاوت بوده و شیوه و نکات مخصوص به خود دارد همانطور که دلیل نمی شود کسی که یک دوچرخه سوار ماهر است قهرمان مسابقات فرمول یک نیز بشود امکان ندارد که یک تبلیغ موفق روزنامه ای حتما یک تبلیغ موفق بیل بوردی نیز باشد زیرا این دو مقوله کاملا دارای شرایط مجزائی می باشد.

در خصوص طراحی بیل بورد به اولین نکته ای که باید توجه شود مدت زمانی است که یک تابلو در مخروط بینایی مخاطب قرار می گیرد که به طور معمول هر تابلو حدود ۷ ثانیه دیده می شود . این مدت زمانی است که شما فرصت دارید توجه مخاطب را به سمت خود جلب نمایید ، پیام خود را انتقال دهید ، نام و مشخصات خود را برای او بیان کنید و در نهایت پس از عبور از کنار تابلوی شما در ضمیر او نقشی بر جای بگذارید.

آیا امکان پذیر است؟
اولین هدف تابلو جلب توجه مخاطب است این مهم ترین کاری است که تابلوی شما باید انجام دهد شما می توانید به شیوه های مختلف این کار را انجام دهید اما بهترین نصیحت خلاقیت است برخلاف کارهای رایج کاری انجام دهید .
برای انجام این کار شما سه ابزار عمده در اختیار دارید
۱- کلمات
۲- تصاویر
۳- رنگ
مهارت شما در به کار گیری این سه ابزار و شیوه به کار گیری آنها است که یک تبلیغ را تبدیل به یک اثر عالی و به یاد ماندنی می نماید

 

طراحی بیلبورد کلینیک دندانپزشکی آتیه

Picture of فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *