طراحی بنر تلگرام ربات اینترنتی

طراحی بنر تلگرام ربات اینترنتی

طراحی بنر تلگرام ربات اینترنتی، نکته هایی دارد که باید حتما رعایت شود. در این مقاله به این نکته ها اشاره کرده ایم امیدوارم که برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

بنر تلگرام ربات

اگر صادقانه نگاه کنیم، در تبلیغات تلگرامی مردم علاقه ای به کلیک کردن روی تبلیغات ندارند. بنابراین برای جذب آنان باید کمی خلاقانه عمل کنید. یکی از ابزار جذب مخاطب در تبلیغات تلگرامی، استفاده از بنر تلگرام است.برای داشتن تبلیغات موثر باید به یک سری نکات ساده دقت کنید. بنر تبلیغاتی یکی از مناسب ترین راه ها برای جذب مشتری است. باید بنر خود را به شکلی طراحی کنید که بیننده نتواند در برابر آن مقاوت کند. برای ساخت چنین بنری باید به چند نکته توجه کنید تا بیشترین توجه ها را به سمت خود جلب کنید.

 

نکته هایی برای طراحی بنر تلگرام ربات اینترنتی

هدف از تبلیغات تلگرام رساندن پیامی به مخاطب است. هر چه این پیام به شکل جذاب تری به مخاطب انتقال پیدا کند، احتمال اینکه مخاطب، تبدیل به مشتری یا دنبال کننده شود بیشتر است. در ادامه نکته هایی را به شما می گوییم که باعث می شود بنر مورد نظر شما دارای جذابیت بیشتری باشند.

بهترین اندازه را برای بنر تلگرام انتخاب کنید

مهم ترین نکته در تبلیغات بیستکا استفاده از بنری است که تمام جزییات آن به راحتی دیده شوند. در تبلیغات تلگرام، شما می توانید از هر سایزی برای بنر تلگرامی خود استفاده کنید اما خیلی مهم است که بنر و کپشن در یک نگاه دیده شوند و ارتفاع تبلیغ زیاد نباشد. حتی برخی کانال های تلگرامی، تبلیغاتی که ارتفاع زیادی داشته باشند را قبول نمی کنند.

بنرهای مربعی و بنرهای مستطیلی (مستطیل افقی) بهترین سایز برای تبلیغات تلگرامی هستند. شما می توانید از سایز ۵۱۲*۵۱۲ یا ۳۲۰*۳۲۰ برای طراحی بنر های مربعی و از سایز ۲۵۰*۳۰۰ برای بنر های مستطیل شکل استفاده کنید.

زیبایی در سادگی است

سعی کنید محتوا و تصاویر بنر تلگرامی ساده باشند. در اینصورت دوباره توجه کاربران به بنر شما جلب می شود و به آن توجه خواهند کرد. بخاطر فضای محدودی که دارید، استفاده از طرح ها یا قالب های زیاد فقط بنر شما را پیچیده می کند. هیچکس به شلوغی علاقه ای ندارد و با اینکار فقط مخاطب را فراری می دهید.

طراحی بنر تلگرام ربات اینترنتی

متن بنر تلگرام باید قابل خواندن باشد!

متن بنر تبلیغاتی یکی مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار در جذب مخاطب است.در تبلیغات تلگرام از سایز های مختلف برای تیتر و متن اصلی خود استفاده کنید. کل تبلیغ باید چهار خط یا کمتر باشد و سایز متن ها باید به گونه ای باشد که حتی ریز ترین متن خیلی راحت خوانده شود. در زیر دو نمونه تبلیغ را مشاهده می کنید که یکی اثرگذار و دیگری نامناسب است. به سایز و خوانایی متون هر یک دقت کنید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید: