بنر اینستاگرام ارم بلاگ

در این مقاله می‌خوانید:

طراحی بنر اینستاگرام ارم بلاگ توسط بنرساز، برای مشاهده نمونه کارهای “بنر اینستاگرام” کلیک کنید!

بنر تبلیغاتی ارم بلاگ

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام در سایز 1080px – 1080px توسط تیم طراحی بنرساز انجام شده است. مجله آنلاین ارم بلاگ، یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های سرویس وبلاگدهی در ایران می باشد.

این بنر تبلیغاتی به منظور معرفی ” پکیج تبلیغات نامحدود! ” ارم بلاگ طراحی شده است.

 

طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام ارم بلاگ | بنرساز

رنگبندی بنر ارم بلاگ

در طراحی بنر اینستاگرام ارم بلاگ از کد رنگی #56938b که رنگ سازمانی ارم بلاگ می باشد استفاده شده است. این رنگ با ترکیب مشکی و سفید زیبایی منحصر به فردی را به این بنر بخشیده است.

سایز بنر تبلیغاتی ارم بلاگ

این بنر در نسبت 1 – 1 طراحی شده است، به صورت مربع که قابل استفاده در تبلیغات پست اینستاگرام، تبلیغات ایمیلی و… نیز می باشد. سایز دقیق این بنر 1080px – 1080px با رزولیشن 72 می باشد.

مخاطب هدف بنر

مخاطب هدف این بنر، صاحبین وب سایت ها می باشد. همه صاحبین وب سایت ها به دنبال افزایش بازدید و فروش در سایت خود هستند. مجله آنلاین ارم بلاگ با این بنر، 4 نوع خدمات تبلیغاتی خود را معرفی کرده است.

  1. تبلیغات همسان
  2. تبلیغاتی بنری
  3. تبلیغات نوتیفیکیشن
  4. تبلیغات متنی

فونت استفاده شده در بنر ارم بلاگ

در طراحی این بنر از فونت بسیار زیبای Iransans x استفاده شده است. این فونت دارای 9 وزن مختلف می باشد که در طراحی این بنر از 3 وزن آن استفاده شده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان
فرزام قلیزادگان، متولد دی ماه 1374 فارغ التحصیل رشته الکترونیک به عنوان مدیر سایت بنرساز فعالیت خود را در زمینه طراحی گرافیک از سال 1390 آغاز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *